00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингове ціноутворення. Теоретичні основи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Макаренко, Наталія Олексіївна
dc.contributor.author Лишенко, Маргарита Олександрівна
dc.contributor.author Макаренко, Наталия Алексеевна
dc.contributor.author Лышенко, Маргарита Александровна
dc.contributor.author Makarenko, Nataliya Oleksiivna
dc.contributor.author Lyshenko, Margarita Oleksandrivna
dc.date.accessioned 2020-11-24T13:08:28Z
dc.date.available 2020-11-24T13:08:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Макаренко Н. О. Маркетингове ціноутворення. Теоретичні основи : навчальний посібник [Електронний ресурс] / Н. О. Макаренко, М. О. Лишенко. – Буринь : ПП «Буринська районна друкарня», 2020. – 129 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8280
dc.description The textbook sets out the theoretical and methodological principles for making appropriate marketing decisions and market research during pricing; use of the most effective methods and pricing strategies; successfully and effectively pursue a policy of formation and change of current prices; identify the main legislative and regulatory documents that affect pricing. The manual is intended for students of higher educational institutions in the field of knowledge 07 "Management and Administration", to study the discipline "Marketing Pricing", as well as recommended for professionals whose activities are related to pricing of different levels of economic activity. uk_UA
dc.description.abstract У підручнику викладено теоретичні й методологічні засади для ухвалення відповідних маркетингових рішень та здійснювати дослідження ринку під час ціноутворення; використання найефективніших методів і стратегій ціноутворення; вдало і ефективно проводити політику формування та зміни поточних цін; визначати основні законодавчі й нормативні документи, які впливають на ціноутворення. В учебнике изложены теоретические и методологические основы для принятия соответствующих маркетинговых решений и проводить исследования рынка во время ценообразования; использование эффективных методов и стратегий ценообразования; удачно и эффективно проводить политику формирования и изменения текущих цен; определять основные законодательные и нормативные документы, влияющие на ценообразование. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ПП «Буринська районна друкарня» uk_UA
dc.subject ціноутворення uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject коригування цін uk_UA
dc.subject ценообразование uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject корректировки цен uk_UA
dc.subject pricing uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject price adjustment uk_UA
dc.title Маркетингове ціноутворення. Теоретичні основи uk_UA
dc.title.alternative Маркетинговое ценообразование. Теоретические основы uk_UA
dc.title.alternative Marketing pricing. Theoretical foundations uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу