Короткий опис(реферат):
У підручнику викладено теоретичні й методологічні засади для ухвалення відповідних логістичних рішень та формування навичок в області аналізу і управління логістичними системами і матеріальними потоками на макрорівні. Посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів за спеціальностями 075 «Маркетинг» та 073 «Менеджмент», для вивчення дисципліни «Логістика», а також рекомендовано фахівцям, чия діяльність пов’язана з логістикою.
В учебнике изложены теоретические и методологические основы для принятия соответствующих логистических решений и формирования навыков в области анализа и управления логистическими системами и материальными потоками на макроуровне. Пособие предназначено для студентов высших учебных заведений по специальностям 075 «Маркетинг» и 073 «Менеджмент», для изучения дисциплины «Логистика», а также рекомендуется специалистам, чья деятельность связана с логистикой.
Суть розробки, основні результати:
The textbook sets out the theoretical and methodological principles for making appropriate logistics decisions and developing skills in the field of analysis and management of logistics systems and material flows at the macro level. The manual is intended for students of higher educational institutions in the specialties 075 "Marketing" and 073 "Management", for the study of the discipline "Logistics", as well as recommended for professionals whose activities are related to logistics.