Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТєлєтов, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorТелетов, Александр Сергеевич-
dc.contributor.authorTeletov, Alexandr Sergeevich-
dc.date.accessioned2022-08-01T06:51:21Z-
dc.date.available2022-08-01T06:51:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТєлєтов О. С. Брендинг у сучасному менеджменті [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов // Бренд-менеджмент : вимір глобальний, вибір локальний : монографія / за заг. ред. Є. В. Ромата. – Київ : Студцентр, 2021. – С. 29-40.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10032-
dc.descriptionThe concept of brand in the modern world and ways of branding as a tool of communication policy are considered. Comparative conceptual models of brand creation by evolution and artificial means are compared. Branding and naming of different sizes companies, enterprises and institutions are described.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто поняття бренду в сучасному світі та шляхи брендування як інструменту комунікаційної політики. Порівняно концептуальні моделі створення бренду еволюційним та штучним шляхом. Описано брендування та неймінг різних за розмірами компаній, підприємств, установ. Рассмотрены понятия бренда в современном мире и способы брендирования как инструмента коммуникационной политики. Сопоставлены концептуальные модели создания бренда эволюционным и искусственным путём. Описаны брендирование и нейминг в разных по размеру компаниях, предприятиях, учреждениях.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСтудцентрuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectbrand managementuk_UA
dc.titleБрендинг у сучасному менеджментіuk_UA
dc.title.alternativeБрендинг в современном менеджментеuk_UA
dc.title.alternativeBranding in modern managementuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf418,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.