Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10032
Title: Брендинг у сучасному менеджменті
Other Titles: Брендинг в современном менеджменте
Branding in modern management
Authors: Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич
Teletov, Alexandr Sergeevich
Keywords: бренд
брендинг
бренд-менеджмент
бренд
брендинг
бренд-менеджмент
brand
branding
brand management
Issue Date: 2021
Publisher: Студцентр
Citation: Тєлєтов О. С. Брендинг у сучасному менеджменті [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов // Бренд-менеджмент : вимір глобальний, вибір локальний : монографія / за заг. ред. Є. В. Ромата. – Київ : Студцентр, 2021. – С. 29-40.
Abstract: Розглянуто поняття бренду в сучасному світі та шляхи брендування як інструменту комунікаційної політики. Порівняно концептуальні моделі створення бренду еволюційним та штучним шляхом. Описано брендування та неймінг різних за розмірами компаній, підприємств, установ. Рассмотрены понятия бренда в современном мире и способы брендирования как инструмента коммуникационной политики. Сопоставлены концептуальные модели создания бренда эволюционным и искусственным путём. Описаны брендирование и нейминг в разных по размеру компаниях, предприятиях, учреждениях.
Description: The concept of brand in the modern world and ways of branding as a tool of communication policy are considered. Comparative conceptual models of brand creation by evolution and artificial means are compared. Branding and naming of different sizes companies, enterprises and institutions are described.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10032
Appears in Collections:Монографії, розділи монографій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf418,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.