Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10043
Назва: | Development of educational direction to ensure the environmental use of land in the formation system of models and instruments implemented in the educational system of Ukraine |
Інші назви: | Розвиток освітнього напряму із забезпечення екологічного використання земель у системі формування моделей та інструментів, упроваджених у системі освіти України |
Автори: | Wen, Mingming Liu, Chang Song, Shuli Mamonov, K. А. Rybina, O. І Вень, Мінмін Лю, Чан Сонг, Шулі Мамонов, К. А. Рибіна, О. І. |
Ключові слова: | ecological use of land educational system models екологічне використання землі освітня система моделі |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Development of educational direction to ensure the environmental use of land in the formation system of models and instruments implemented in the educational system of Ukraine [Electronic resource] / Mingming Wen, Chang Liu, Shuli Song [and athers] // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. – Сер. «Технічні науки». – Київ, 2021. – Т. 32(71), № 3. – С. 282-286. – Режим доступу : https://doi.org/10.32838/2663-5941/2021.3/42. - Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | It is proved that in the conditions of transformation processes, permanent changes in external and internal environment, negative influence of factors on functioning of economic systems training of experts who can adequately react to the presented problems has special value. It is determined that the formation and application of models and tools implemented in the educational system of Ukraine, their characteristics are important and relevant. The purpose of the study is to characterize the methods and models implemented in the educational system of Ukraine in the context of the development of the educational direction of environmental use of land. To achieve this goal the following tasks are solved: definition of models used in the educational system; description of methods for the implementation of educational services; highlighting the features of the implementation of methods and models used in the educational system; determine the ways of forming and developing the educational direction of environmental use of land. The study identified tools for educational activities, which consists of methods and models that have a personality-oriented nature, taking into account the interests of different groups of stakeholders. It allows to increase the effectiveness of educational activities, but the problematic aspects that arise in educational activities reduce the effectiveness of its operation. Therefore, there is a need to address them through the use of modern methods and models of educational activities. The necessity of development of the educational direction of the environmental use of land as a modern way of training skilled specialists for the economy of the state and ensuring the efficiency of land use in compliance with environmental safety is determined. |
Опис: | В статті доведено, що в умовах трансформаційних процесів, перманентних змін зовнішнього та внутрішнього середовища, негативного впливу факторів на функціонування економічних систем особливе значення має підготовка фахівців, здатних адекватно реагувати на поставлені проблеми. Визначено, що формування та застосування моделей та інструментів, що реалізуються в системі освіти України, їх характеристика є важливими та актуальними. Метою дослідження є характеристика методів і моделей, що реалізуються в системі освіти України в контексті розвитку освітнього напряму природокористування земель. Для досягнення цієї мети вирішуються такі завдання: визначення моделей, що використовуються в системі освіти; опис методів реалізації освітніх послуг; висвітлення особливостей реалізації методів і моделей, що використовуються в системі освіти; визначити шляхи формування та розвитку виховного напряму природокористування земель. У ході дослідження визначено інструментарій навчальної діяльності, який складається з методів і моделей, що мають особистісно-орієнтований характер з урахуванням інтересів різних груп зацікавлених сторін. Він дозволяє підвищити ефективність навчальної діяльності, але проблемні моменти, що виникають у навчальній діяльності, знижують ефективність її функціонування. Тому виникає потреба їх вирішення через використання сучасних методів і моделей навчальної діяльності. Визначено необхідність розвитку освітнього напряму екологічного використання землі як сучасного способу підготовки кваліфікованих спеціалістів для економіки держави та забезпечення ефективності використання земель з дотриманням екологічної безпеки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10043 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рибіна_2.pdf | 312,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.