Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10089
Назва: Дистанційне навчання : результати опистування вчителів та студентів коледжів
Інші назви: Distance Learning : Results of a Survey of Teachers and College Students
Автори: Руденко, Юлія
Семеніхіна, Олена
Харченко, Інна
Харченко, Сергій
Rudenko, Yuliia
Semenikhina, Оlena
Kharchenko, Іnna
Kharchenko, Serhii
Ключові слова: дистанційне навчання
психологічне сприйняття дистанційного навчання
професійна підготовка спеціаліста
distance learning
psychological perception of distance learning
professional training of a specialist
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Дистанційне навчання : результати опистування вчителів та студентів коледжів [Електронний ресурс] / Ю. Руденко, О. Семеніхіна, І. Харченко, С. Харченко // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2021. – Т. 86, № 6. – С. 313-333. – Режим доступу : https://doi.org/10.33407/itlt.v86i6.4343. - Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано проблему сприйняття дистанційного навчання суб’єктами навчально-виховного процесу в цілому та в межах закладів професійної до вищої освіти (коледжів). Запропоновано можливий шлях її вирішення, який базується на порівняльному аналізі думок викладачів та студентів закладів професійної до вищої освіти (коледжів) щодо психологічного сприйняття дистанційного навчання. Описано досвід використання дистанційного навчання за кордоном як до епідемії корона вірусної інфекції (COVID-19), так і під час її поширення. Узагальнено вітчизняні та зарубіжні рекомендації щодо впровадження дистанційного навчання. Наведено результати анкетного опитування дистанційного навчання та їх аналіз за розробленою авторською анкетою. Питання анкетування стосувалися загальної характеристики стану дистанційного навчання під час пандемії та особливостей психологічного сприйняття дистанційного навчання викладачами та студентами. Охарактеризовано умови його позитивного сприйняття учнями та викладачами. Обґрунтовано виникнення причинно-наслідкових ланцюжків: «низька якість навчального матеріалу – низький рівень знань – обурення несправедливістю оцінювання – зниження мотивації до навчання» (у студентів) та «відсутність техніко-методичної допомоги – проблеми зі своєчасним та високим –якісне оцінювання – конфлікти з учнями – емоційне напруження та вигорання» (для вчителів). На основі кореляційного аналізу, показано статистично значущий зв’язок між думками студентів і викладачів про перспективи дистанційного навчання та неоднозначністю результатів дистанційного навчання. Визначено проблемні чинники: недосконалий зворотній зв’язок, відсутність емпатії та взаємодії, як іздатні мотивувати учнів до навчання; низька самосвідомість і самодисципліна учнів, проблеми з об’єктивністю оцінювання знань. Описано шляхи вдосконалення дистанційного навчання (технічного, матеріального, психологічного, адміністративного), які можуть покращити ставлення до дистанційного навчання. Розроблено перспективні шляхи покращення психологічних умов дистанційного навчання.
Опис: The article actualizes the problem of perception of distance learning by subjects of the educational process in general and within institutions of professional pre-higher education (colleges). A possible way of its solving is proposed, which is based on a comparative analysis of teachers' and students' opinions of institutions of professional pre-higher education (colleges) on the psychological perception of distance learning. The experience of using distance learning abroad both before the epidemic of coronavirus infection (COVID-19) and during its spread is described. Domestic and foreign recommendations on the introduction of distance learning are summarized. The questionnaire survey results of distance learning and their analysis according to the developed author's questionnaire are presented. The survey questions were related to the general characteristics of the state of distance learning during the pandemic and the characteristics of teachers and college students' psychological perception of distance learning. The conditions of its positive perception by students and teachers are characterized. The emergence of causal chains is justified: "low quality of teaching materials – low level of knowledge – indignation at the unfairness of assessment – decreased motivation to learn" (for students) and "lack of technical and methodological assistance – problems with timely and high-quality assessment – conflicts with students – emotional stress and burnout" (for teachers). Based on the correlation analysis, a statistically significant connection between the thoughts of students and teachers about the prospects of distance learning and the ambiguity of the results of distance learning is shown. The problematic factors were identified: imperfect feedback, lack of empathy and interaction, which are able to motivate students to learn; low self-awareness and self-discipline of students, problems with the objectivity of the assessment of knowledge.The ways of improving distance learning (technical, material, psychological, administrative), which can improve the attitude to distance learning, are described. Prospective ways to improve the psychological conditions of distance learning have been designed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10089
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf910,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.