Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10090
Назва: | Роль інформаційно-освітнього середовища в процесі формування професійної комунікації майбутніх юристів |
Інші назви: | The Role of the Information and Educational Environment in the Process of Forming Professional Communication of Future Lawyers |
Автори: | Харченко, Інна Іванівна Kharchenko, Inna Ivanovna |
Ключові слова: | освіта інформаційно-освітній простір професійна підготовка education information educational space vocational training |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | PIKTOR Szlaski i Sobczak Spółka Jawna |
Бібліографічний опис: | Харченко І. Роль інформаційно-освітнього середовища в процесі формування професійної комунікації майбутніх юристів [Електронний ресурс] / І. Харченко // Project approach in the didactic process of universities - international dimension. – Lodz : PIKTOR Szlaski i Sobczak Spółka Jawna, 2021. – № 3. – Р. 76-88. – Режим доступу : https://drive.google.com/file/d/1Rc65xszSfEvWpBS1FWobOo1mT3eH8BKa/view. - Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено сутність понять «інформаційно-освітнє середовище», «професійна підготовка», «комунікативний простір», «навчальна комунікативна ситуація». Визначено особливості та типии інформаційно-освітнього середовища. Розроблено структуру інформаційно освітньогосередовища ВНЗ. Виокремлено професійні якості майбутніх юристів. Зауважено, що у закладах вищої освіти під час підготовки майбутніх юристів інформаційно-освітнє середовище набуває особливого значення, оскільки основною його складовою є сприятлива атмосфера, яка забезпечує ефективну соціалізацію студентів, розвиток самостійного характеру мислення, знаходження виходу зі складних ситуацій та розв’язання основного завдання – налагодження комунікативної взаємодії студента та викладача як основи майбутньої професійної комунікативної взаємодії фахівця-юриста з його колегами, партнерами. Встановлено, що в інформаційно-освітньому середовищі ВНЗ юридичного профілю формування умінь і навичок професійної комунікації, уміння долати труднощі комунікативної взаємодії, уміння прогнозувати результат професійного діалогу відбувається у процесі активної участі майбутніх фахівців у професійно-значущих ситуаціях спілкування. Наведено основні електронні засоби навчання, які доцільно застосовувати під час формування професійної комунікації в майбутніх фахівців-юристів. З’ясовано підвищення ефективності процессу формування професійної комунікації у майбутніх юристів за рахунок проведення в інформаційно-освітньому просторі ВНЗ тренінгів із застосуванням сучасних комп’ютерних програмних засобів. Сформовано принципи організації в інформаційно-освітньому середовищ і тренінгу з підготовки майбутніх юристів до ведення професійної комунікації. Розроблено пропозиції щодо вдосконалення інформаційно-освітнього середовища в процесі формування професійної комунікації майбутніх фахівців-юристів. |
Опис: | The article covers the essence of the concepts "information and educational environment", "vocational training", "communicative space", "educational communicative situation". Features and types of information and educational environment are identified. The structure of the university's information and educational environment has been developed. The professional qualities of future lawyers are distinguished. It is noted that in higher education institutions in the preparation of future lawyers information and education environment is of particular importance, because its main component is a favorable atmosphere that provides effective socialization of students, the development of independent thinking, finding a way out of difficult situations and solving the main task - establishing a communicative interaction between the student and the teacher as a basis for future professional communication interaction between a specialist lawyers and his colleagues, partners. It is established that in the informational and educational environment ofuniversities the juristical profile of the formation of skills and skills of professional communication, the ability to overcome the difficulties of communication interaction, the ability to predict the outcome of professional dialogue occurs in the process of active participation of future specialists in professionally significant communication situations. The basic e-learning tools that should be used in the formation of professional communication in future specialists-lawyers are presented. Increased efficiency of the process of forming professional communication among future lawyers by conducting trainings in modern educational institutions using modern computer software. The principles of organization of training in preparation of future lawyers for conducting professional communication have been formed in the information and educational environment. Proposals for improvement of information and educational environment in the process of forming professional communication of future specialists-lawyers have been developed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10090 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 649,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.