Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Інна Іванівна-
dc.contributor.authorKharchenko, Inna Ivanovna-
dc.date.accessioned2022-11-08T08:15:06Z-
dc.date.available2022-11-08T08:15:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationХарченко І. І. Використання інтерактивних методів навчання на заняттях з української мови та академічного письма під час дистанційного навчання [Електронний ресурс] / І. І. Харченко // Інноваційна педагогіка. – Одеса, 2022. – № 44. – С. 42-46. – Режим доступу : http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/44/part_2/8.pdf. - Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10092-
dc.descriptionThe article substantiates the relevance of language learning in the life of an individual, in particular, emphasizes the importance of effective use of distance learning tools in the process of language didactic education. Assessing the importance of professional study of academic writing, it was noted that the training of future professionals, including scholars in various fields of knowledge, academic written communication in native and foreign languages has become one of the most important tasks of domestic higher education. The system of distance education methods is considered. Interactive tools of separate types of activity under the conditions of distance learning are given. The importance of using tasks developed with the help of interactive platforms to create various software modules is highlighted. There are special methods of distance learning that can be used in language learning, namely: practical, problem, search, verbal, visual, deductive, inductive. A target model for the use of interactive methods in Ukrainian language classes has been developed. Considering the features of distance learning of academic writing, there are three subgroups of skills needed to successfully master it. The main goals of using information technologies in teaching Ukrainian language and literature are named. Considering the purpose of interactive methods in language learning, it is noted that the experience of computer presentation promotes the development of creative thinking of students, enhancing the impact on the audience, as much information is perceived by visual and auditory receptors, facilitate understanding and perception of data. material over a longer period of time, increasing the likelihood of making correct conclusions, judgments and generalizations, reducing the time to solve problems. Summing up, it was emphasized that through the use of interactive learning technologies in Ukrainian language classes, students improve learning outcomes, acquire social skills, implement a positive attitude to effective cooperation to solve complex problems, acquire and realize the ability to solve them.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність вивченнямови в житті індивіда, зокрема наголошено на важливості ефективного використання інструментів дистанційного навчання в процесі лінгводидактично їосвіти. Оцінюючи важливість професійного вивчення академічного письма, зазначено, що навчання майбутніх фахівців, у тому числі науковців у різних галузях знань, академічному письмовому спілкуванню рідною та іноземною мовами стала одним із найважливіших завдань вітчизняної вищої освіти. Розглянуто систему методів дистанційної освіти. Наведено інтерактивні інструменти окремих видів діяльності за умов дистанційного навчання. Виокремлено важливість використання завдань, розроблених за допомогою інтерактивних платформ, для створення різноманітних програмних модулів. Виділено спеціальні методи дистанційного навчання, що можуть бути використані при навчанні мови, а саме: практичні, проблемні, пошукові, словесні, наочні, дедуктивні, індуктивні. Розроблено цільову модель використання інтерактивних методів на заняттях з української мови. Розглядаючи особливості дистанційного вивчення академічного письма, виділено три підгрупи навичок, необхідних для успішного оволодіння ним. Названо основні цілі використання інформаційних технологій у викладанні української мови та літератури. Розглядаючи мету інтерактивних методів у вивченні мови, зазначено, щодо свідвикористання комп’ютерної презентації сприяє розвитку творчого мислення учнів, посиленню впливу на аудиторію, оскільки значна кількість інформації сприймається одночасно зоровими і слуховими рецепторами, полегшенню розуміння та сприйняття поданих даних, запам’ятовуванню навчального матеріалу протягом більш тривалого періоду часу, підвищенню ймовірності зробити правильні висновки, судження та узагальнення, скороченню часу на вирішення поставлених завдань. Підводячи підсумок, підкреслено, що, завдяки використанню інтерактивних технологій навчання на заняттях з української мови та академічного письма, здобувачі освіти покращують результати навчання, здобувають соціальні навички, реалізують позитивне ставлення до ефективної співпраці для вирішення складних проблем, набувають і усвідомлюють уміння їх розв’язувати.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectвикладання української мови та академічного письмаuk_UA
dc.subjectінтерактивні методиuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectUkrainian language andac ademic writing teachinguk_UA
dc.subjectinteractive methodsuk_UA
dc.titleВикористання інтерактивних методів навчання на заняттях з української мови та академічного письма під час дистанційного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeUse of Interactive Methods in Ukrainian Language Classes and Academic Letter During Distance Learninguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf254,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.