Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10364
Назва: Організація та відбір змісту корпоративного підвищення кваліфікації фахівців сфери туризму
Інші назви: International requirements of the tourism industry for the professional training of specialists
Автори: Коваленко, Олександр Вікторович
Скляр, Юрій Леонідович
Kovalenko, Oleksandr Viktorovich
Skliar, Iurii Leonidovich
Ключові слова: туризм
міжнародний туризм
підготовка фахівців сфери туризму
tourism
international tourism
training of specialists in the field of tourism
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Коваленко О. В. Організація та відбір змісту корпоративного підвищення кваліфікації фахівців сфери туризму [Електронний ресурс] / О. В. Коваленко, Ю. Л. Скляр // Перспективи та інновації науки. – 2022. – № 6 (11). – С. 152-160. – Режим доступу : http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1536 ; doi.org/10.52058/2786-4952-2022-6(11)-152-160. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У цій роботі автор наголошує на тому, що відмінною рисою сьогоднішнього етапу розвитку туризму є те, що сучасна туристична індустрія працює в ситуації таких зовнішніх і внутрішніх вимог, що постійно змінюються, а також в умовах щоденного зростання кількості завдань, які необхідно постійно вирішувати менеджерам і трудовим колективам. У цьому високого рівня підготовленості кадрів до розв’язання нових завдань часто буває недостатньо. В цих умовах перед організаторами туристичної індустрії об’єктивно виникає нове завдання формування організаційних структур, які забезпечують відповідність до постійно мінливих умов життєдіяльності даної сфери та ефективного підвищення кваліфікації персоналу. Також автор зазначає, що однією із причин недостатнього рівня професійної підготовки кадрів сфери туризму та гостинності є слабка розробленість теоретичних засад організації внутрішньо фірмового підвищення кваліфікації вітчизняних спеціалістів за кордоном. В даній статті зазначено, що виховання корпоративності, як основи поведінки фахівця, пронизує всю систему підвищення кваліфікації та є моделлю професійної поведінки фахівця сфери туризму. Важливо враховувати необхідність навчання корпоративності, яке має пронизувати весь персонал знизу вгору. Спираючись на закордонний досвід, автори статті зробили висновок про те, що виховання корпоративності має починатися якомога раніше, у перші дні роботи в компанії, що можливо реалізувати в рамках попереднього професійного модуля. Автори у своїй роботі також зазначають, що система внутрішньофірмового підвищення кваліфікації вітчизняних туристських кадрів за кордоном буде ефективною у разі її побудови на основі таких дидактичних принципів, як спрямованість процесу навчання на всебічний гармонійний розвиток слухача, моделювання професійної діяльності, науковість, систематичність та послідовність, діагностичність очікуваних результатів та прогностичність. Також у роботі визначено, що науково-методичне забезпечення системи внутрішньофірмового підвищення кваліфікації українських туристських кадрів за кордоном має адекватно відображати зміст, форми та методи змін вимог ринку туристського бізнесу.
Опис: In this paper, the author emphasizes that the distinguishing feature of today's stage of tourism development is that the modern tourism industry operates in a situation of such external and internal requirements that are constantly changing, as well as in daily growth of tasks to be constantly solved by managers and labor collectives. In this case, a high level of preparedness of staff to solve new tasks is often not enough. In these conditions, the organizers of the tourism industry objectively face a new task of forming organizational structures that ensure compliance with the ever-changing living conditions of this area and the effective training of staff. The author also notes that one of the reasons for the insufficient level of professional training in tourism and hospitality is the weak development of theoretical foundations for the organization of in-house training of domestic specialists abroad. This article states that the education of corporatism, as the basis of specialist behavior, permeates the entire system of professional development and is a model of professional behavior of tourism professionals. It is important to consider the need for corporate training, which should permeate all staff from the bottom up. Based on foreign experience, the authors of the article concluded that the education of corporatism should begin as early as possible, in the first days of work in the company, which can be implemented in the previous professional module. The authors also note that the system of in-house training of domestic tourism professionals abroad will be effective if it is built on such didactic principles as the focus of the learning process on comprehensive harmonious development of students, professional modeling, science, systematic and consistent, diagnostic expected results, and predictability. It is also determined in the paper that the scientific and methodological support of the system of in-house training of Ukrainian tourism professionals abroad should adequately reflect the content, forms, and methods of changing the requirements of the tourism business market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10364
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Коваленко_Скляр_Ю_(2).pdf356,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.