Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогомол, Надія Дмитрівна-
dc.contributor.authorШтурба, Володимир Валерійович-
dc.contributor.authorКіндзер, Богдан Миколайович-
dc.contributor.authorБондарович, Олег Петрович-
dc.contributor.authorШапаренко, Інна Євгенівна-
dc.contributor.authorBohomol, Nadiia Dmytrivna-
dc.contributor.authorShturba, Volodymyr Valeriiovych-
dc.contributor.authorKindzer, Bohdan Mykolaiovych-
dc.contributor.authorBondarovych, Oleh Petrovych-
dc.contributor.authorShaparenko, Inna Yevhenivna-
dc.date.accessioned2023-05-17T10:13:31Z-
dc.date.available2023-05-17T10:13:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДистанційне навчання вчителя фізичного виховання як постмодерністична освітня технологія : електронна освіта [Електронний ресурс] / Н. Д. Богомол, В. В. Штурба, Б. М. Кіндзер [та ін.] // Наукові інновації та передові технології. – 2023. – № 3 (17). – С. 302-313.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10576-
dc.descriptionThe article highlights the trends of postmodern society, which reflects the globalization and innovation of the modern world. The postmodernist trend is an expression of the cultural and artistic aspects of the modern post industrial world. The postmodern worldview is shaped as an ironic perception of the values of the past, which are essential because, without the past, there can be no future - at the same time, past values have exhausted their essence in modern development. Therefore, such a topic is relevant for research. The article analyzes distance education's basic theoretical and methodological principles as a practical technology of innovative e-learning. Based on the statements of scientists, it is determined that distance education, in addition to effective learning technology, is also a manifestation of a postmodern cultural and artistic worldview. The article defines the essence of distance education in the technological process as a sign that shapes global trends in society. The article also presents the postmodern paradigm as a defining feature of the modern worldview of society, which emerged as a result of innovation and information space. Based on the questionnaire, it was determined that distance education as a technology is the most effective in today's postmodern worldview. The research used an integrated method of synthesis and analysis and research, descriptive and scientific methods to determine the theoretical foundations of distance education. The method of questionnaires was used to determine the effectiveness of distance education in e-learning as a manifestation of postmodernism. The study results became the basis for defining distance education as an effective learning technology.uk_UA
dc.description.abstractСтаття висвітлює тенденції постмодерного суспільства, яке відображає глобалізаційні та інноваційні прояви сучасного світу. Постмодерністичний напрям є виразником культурно-мистецького аспекту сучасного постіндустріального світу. Постмодерністський світогляд сформовано як іронічне сприйняття цінностей минулого, які є важливими, оскільки без минулого не може бути майбутнього – водночас, минулі цінності вичерпали свою сутність у контексті сучасного розвитку. Тому така тема є актуальною для дослідження. У статті проаналізовано основні теоретико-методологічні засади дистанційної освіти як ефективної технології інноваційного електронного навчання. На основі тверджень науковців визначено, що дистанційна освіта, окрім ефективної технології навчання є ще і проявом постсмодерного культурно-мистецького світогляду. Стаття визначає сутність дистанційної освіти в контексті технологічного процесу як ознаки, що формує світові тенденції розвитку суспільства. У статті також представлено постмодерністську парадигму як визначальну особливість сучасного світогляду суспільства, що виник у результаті інноваційного та інформаційного простору. На основі анкетування визначено, що дистанційна освіта як технологія є найбільш ефективною в умовах сучасного постмодерного уявлення про світ. У дослідженні було застосовано інтеграційний метод синтезу та аналізу, а також застосовано дослідницький, описовий та науковий методи для визначення теоретичних засад дистанційної освіти. Використано метод анкетування для визначення ефективності дистанційної освіти в умовах електронного навчання як прояв постмодернізму. Результати дослідження стали основою для визначення дистанційної освіти як ефективної технології навчання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectновий вимір суспільстваuk_UA
dc.subjectціннісне ставленняuk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.subjectnew dimension of societyuk_UA
dc.subjectvaluesuk_UA
dc.titleДистанційне навчання вчителя фізичного виховання як постмодерністична освітня технологія : електронна освітаuk_UA
dc.title.alternativeDistance learning as a postmodern educational technology : e-educationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БОГОМОЛ-303-314.pdf346,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.