Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10590
Назва: Розвиток координаційних здібностей студенток аграрного ЗВО засобами оздоровчого фітнесу
Інші назви: The coordination abilities development of female students of agricultural higher educational institution by health fitness means
Автори: Сахненко, Анна Василівна
Крот, Галина Вікторівна
Sakhnenko Anna Vasylivna, Krot Halyna Viktorivna
Ключові слова: фізичне виховання
оздоровчий фітнес
статична рівновага
physical education
health fitness
static balance
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Сахненко А. В. Розвиток координаційних здібностей студенток аграрного ЗВО засобами оздоровчого фітнесу [Електронний ресурс] / А. В. Сахненко, Г. В. Крот // Наука і техніка сьогодні. – 2023. – № 2 (16). – С. 288-299.
Короткий огляд (реферат): Пандемія covid-19 та воєнні дії країни-агресора на території нашої держави чинять значні перешкоди перебігу освітнього процесу на всіх ланках освіти, ставлячи нові виклики та завдання перед фахівцями-педагогами. Дана ситуація зумовила пошук нових шляхів покращення підготовки майбутніх фахівців і у галузі фізичного виховання. Фізичне виховання становить невід'ємну частину загальної системи виховання студентства нашої країни. Метою фізичного виховання у ЗВО нашої країни є допомога у підготовці гармонійно розвинених висококваліфікованих фахівців. З огляду на це, одним з основних завдань, що постають перед фізичним вихованням є досягнення належного рівня необхідної фізичної підготовленості відповідно до вимог обраного фаху. Тому, незважаючи на складне становище, фізичне виховання в системі вищої освіти повинно спиратися на нові технології викладання, що дасть змогу забезпечити професійну фізичну й психофізіологічну готовність студентів до виконання професійних обов’язків. На думку сучасних науковців, однією з професійно важливих фізичних якостей фахівця аграрного профілю є координаційні здібності. Відтак, система фізичного виховання відіграє провідну роль у збереженні здоров’я, вихованні професійно важливих фізичних якостей і навичок майбутніх спеціалістів. Тому, для закладів вищої освіти аграрного профілю актуальним є пошук шляхів розв’язання низки завдань, від яких залежатиме рівень професійної підготовки майбутніх фахівців агропромислового виробництва. У представленій статті розглянуто класифікацію координаційних здібностей людини та особливості розвитку статичної рівноваги студенток Сумського національного аграрного університету в умовах освітнього процесу з фізичного виховання. Результати дослідження дозволяють засвідчити ефективність використання засобів оздоровчого фітнесу задля покращення розвитку координаційних здібностей студенток.
Опис: The covid-19 pandemic and the aggressor country’s military actions on our state territory cause significant obstacles to the educational process course at all educational levels, posing new challenges and tasks for teaching specialists. This situation led to the search for new ways for improving the future specialists’ training in the physical education area. Physical education is an integral part of the student’s educational general system in our country. The physical education purpose in our country’s higher educational institutions is helping to train harmoniously developed highly qualified specialists. In this view, one of the main tasks facing physical education is achieving the appropriate level of necessary physical fitness in accordance with the chosen profession requirements. Therefore, despite the difficult situation, physical education in the higher educational system should be based on new teaching technologies, which will make it possible to ensure the professional students’ physical and psychophysiological readiness to perform professional duties. According to modern scientists, the coordination abilities are one of the professionally important agricultural specialist’s physical qualities. Therefore, the physical education system plays a leading role in preserving health, educating professionally important future specialists’ physical qualities and skills. Therefore, for higher educational institutions of an agrarian profile, it is urgent to find ways to solve a number of tasks, which will depend on the professional training level of future specialists in agro-industrial production. The classification of human coordination abilities and the peculiarities of the static balance development of female students of Sumy National Agrarian University in the educational process conditions in physical education are examined in the presented article. The study results allow us to prove the effectiveness of using health fitness tools to improve the coordination abilities development of female students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10590
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
публ-2.pdf752,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.