Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10605
Назва: Використання фітнес програм у фізичному вихованні студенток закладів вищої освіти під час дистанційного навчання
Інші назви: Use of fitness programs in physical education of female students of higher education university during distance learning
Автори: Самохвалова, Ірина
Харченко, Сергій
Samokhvalova, Iryna
Kharchenko, Serhiі
Ключові слова: силова витривалість
рухові якості
фізичні вправи
strength endurance
motor skills
physical exercises
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет водного господарства та природокористування
Бібліографічний опис: Самохвалова І. Ю. Використання фітнес програм у фізичному вихованні студенток закладів вищої освіти під час дистанційного навчання [Електронний ресурс] / І. Ю. Самохвалова, С. М. Харченко // Реабілітаційні та фізкультурно-рекреаційні аспекти розвитку людини. – 2022. – № 11. – С. 157-163. – Режим доступу : https://health.nuwm.edu.ua/index.php/rehabilitation/article/view/231. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Проблема здоров'я населення України визнається на державному рівні, що на сучасному етап визначає здоров'я нації. Навчання студентів закладів вищої освіти за дистанційною формою призвело до критичного скорочення тривалості спеціально організованої рухової активності. Тому, виникла необхідність пошуку та використання сучасних методів та засобів розвитку рухових навичок, зокрема силової витривалості студентської молоді. Науковцями доведено, що напрям майбутньої професійної діяльності впливає на розвиток рухових навичок студенток, визначаючи особливості фізичної працездатності, рухової активності та необхідного рівня фізичного здоров’я майбутніх спеціалістів. Узагальнення наукових досліджень у галузі фізичної культури і спорту свідчить про важливість розвитку силової витривалості студенток у вищих навчальних закладах. Мета дослідження: визначити вплив використання фітнес - програм на показники силової витривалості студенток аграрного університету, під час дистанційних занять. В дослідженні використовувались методи: аналіз науково-методичної літератури, педагогічне тестування, методи математичної статистики. Експеримент проводився на базі Сумського національного аграрного університету. У тестуванні взяли участь 28 студенток першого курсу факультету агротехнологій та природокористування, які були розподілені на контрольну та експериментальну групи. На заняттях експериментальної групи використовувались фітнес-програми для розвитку силової витривалості, яка необхідна для життєвої та професійної самореалізації студенток. Різноманітні динамічні і статичні вправи та їх комбінації підбирались таким чином, щоб працювали великі групи м’язів або кілька груп м’язів до втоми, яка стимулює зміни в м’язах. В результаті проведеного дослідження виявлено, що застосування фітнес - програм в експериментальній групі, сприяло суттєвим і позитивним зрушенням за багатьма досліджуваними показниками.
Опис: The problem of health of the entire population of Ukraine is recognized at the state level, as the level of development of the state at a particular stage determines the health of the nation. Distance learning of students in Ukrainian educational institutions have led to a critical decline in the duration of specially organized physical activity. Therefore it is necessary to use the main modern methods and tools for solving the problem of motor skills development in female students of higher education institutions. The paper shows that the direction of future professional activity affects the development of motor skills of female students, determining the characteristics of physical performance, motor activity and the required level of physical health of future professionals. The generalization of scientific research in the field of physical culture and sports shows the importance of developing the muscular endurance of students in higher education. On the other hand, the importance of developing muscular endurance for girls should be motivated, which is possible through awareness of the correlation of their own professional development and development of their own motor skills. The purpose of the study: to investigate the impact of the use of fitness programs on the performance of endurance students of agricultural universities during distance learning. Research methods: analysis of scientific and methodical literature, pedagogical testing, methods of mathematical statistics. The experiment was conducted on the basis of Sumy National Agrarian University. The testing was attended by 28 first-year students of the Faculty of Agricultural Technology and Environmental Management, which were divided into control and experimental groups. The classes of the experimental group used fitness programs to develop strength endurance, which is necessary for life and professional self-realization of students. The various dynamic and static exercises and their combinations have been selected to work large muscle groups or several muscle groups until fatigue, which stimulates changes in the muscles. As a result of the study, it was found that the use of fitness programs in the experimental group, contributed to significant and positive changes in many of the studied indicators.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10605
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf166,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.