Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10609
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамохвалова, Ірина-
dc.contributor.authorКисельов, Валерій-
dc.contributor.authorХарченко, Сергій-
dc.contributor.authorSamokhvalova, Iryna-
dc.contributor.authorKiselov, Valery-
dc.contributor.authorKharchenko, Serhiі-
dc.date.accessioned2023-05-23T11:17:34Z-
dc.date.available2023-05-23T11:17:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСамохвалова І. Дослідження фізичної підготовленості дівчат, які займаються пляжним волейболом [Електронний ресурс] / І. Самохвалова, В. Кисельов, С. Харченко // Фізичне виховання та спорт. – 2022. – № 2. – С. 55-61.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10609-
dc.descriptionAt the same time, high demands on the competitive activity of players from beach voleyball, require a search for the development of motor skills of girls. Nowadays, there is a lack of scientifically proven methodological developments and recommendations on the development of motor skills of girls who are engaged in beach volleyball, which is the basis for improving the sports and technical skills of players. Purpose: analysis of indicators of physical fitness of girls 11 - 12 years old who are engaged in beach volleyball. Materials and methods of research. During the studies, the following research methods were used to solve the key tasks: theoretical analysis and generalization of literature sources, pedagogical testing, methods of mathematical statistics. The study involved 18 athletes of the group of primary training girls 11-12 years of sports school of Sumy. The training process during the pedagogical experiment was carried out in groups in accordance with the "Curriculum for children and youth sports schools, specialized children and youth schools of the Olympic reserve, schools of higher sportsmanship." The development of motor skills was carried out by the game method with the use of developed sets of exercises, which are similar in structure to the techniques of the game. Means of training to improve speed were simulation exercises, starts and sprint accelerations, jumping exercises, as close in structure to the techniques of the game. For the development of jumping endurance, jumping exercises, jumping simulation exercises, basic exercises in the technique of the game were performed. Within each individual training session, a prerequisite for quality performance of exercises was a thorough warm-up, the means of which were auxiliary, special-preparatory exercises, which were performed with a gradual increase in pace and speed of movement. Conclusion. The research on the development of motor qualities shows that endurance is improved on 10%, speed on 20%. The strength indicators in the test standing long jump are the best on 4% and in the test high jump up on 20%. The set of exercises used and put into practice for the development of motor skills allowed girls who play beach volleyball to improve their general physical preparedness.uk_UA
dc.description.abstractВ статті проведений аналіз динаміки зміни показників фізичної підготовленості дівчат 11-12 років, які займаються пляжним волейболом. Педагогічний експеримент проведений на базі дитячо-юнацької спортивної школи м. Суми. В тестуванні взяли участь 18 дівчат групи початкової підготовки. Для визначення фізичної підготовленості дівчат, які займаються пляжним волейболом використовували рухові тести, спрямовані на оцінку кожної фізичної якості: біг 92м («Ялинка»), стрибок у довжину з місця, стрибок у гору з місця, віджимання від підлоги, біг 30 м, біг 400 м, кидок 2 кг м’яча обома руками з-за голови. Розвиток рухових якостей здійснювався ігровим методом із застосуванням розроблених комплексів вправ, які за структурою схожі з технічними прийомами гри. Засобами тренування для удосконалення швидкості були імітаційні вправи, старти і спринтерські прискорення, стрибкові вправи, максимально наближені за своєю структурою до технічних прийомів гри. Для розвитку стрибкової витривалості виконувались стрибкові вправи, стрибкові імітаційні вправи, основні вправи по техніці гри. В рамках кожного окремого тренувального заняття неодмінною умовою якісного виконання вправ була ґрунтовна розминка, засобами якої служили допоміжні, спеціально-підготовчі вправи, що виконувались з поступовим збільшенням темпу і швидкості рухів. Порівняльний аналіз результатів тестування після проведення педагогічного експерименту засвідчив вірогідні зміни показників фізичної підготовленості. Так, в тестах «Біг 30м», «Стрибок угору з місця» результати змінились з низького рівня, до вище за середній рівень. Показники тестів «Біг «Ялинкою», «Згинання та розгинання рук в упорі лежачи», « Біг 400м» та «Стрибок у довжину з місця» змінились з низького рівня до середнього. Дослідження розвитку рухових якостей показують, що витривалість покращилася на 10%, швидкість – на 20%. Показники вибухової сили в тестовому стрибку в довжину з місця покращилися на 4%, а в стрибку у гору з місця на 20%. Використаний і впроваджений в практику комплекс вправ для розвитку рухових якостей дав змогу дівчатам - волейболісткам покращити свою фізичну підготовленість.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectрухові якостіuk_UA
dc.subjectтренувальний процесuk_UA
dc.subjectрухові тестиuk_UA
dc.subjectmotor qualitiesuk_UA
dc.subjecttraining processuk_UA
dc.subjectmotor testsuk_UA
dc.titleДослідження фізичної підготовленості дівчат, які займаються пляжним волейболомuk_UA
dc.title.alternativeA study of the general physical preparedness of girls who are engaged in beach volleyballuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf232,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.