Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10656
Назва: | Теоретико-методичні аспекти застосування маркетингових комунікаціи в діяльності освітніх організаціи |
Автори: | Блюмська-Данько, Ксенія Валеріївна Красноруцький, Олексій Олександрович |
Ключові слова: | освітні організації, комунікації, система маркетингових комунікацій, послуги, конкурентоспроможність |
Дата публікації: | 2022 |
Бібліографічний опис: | Красноруцький О. О. Теоретико-методичні аспекти застосування маркетингових комунікаціи в діяльності освітніх організаціи [Електронний ресурс] / О. О. Красноруцький, К. В. Блюмська-Данько // Український журнал прикладної економіки та техніки. - 2022. - Т. 7, № 2. - С. 348-354. |
Короткий огляд (реферат): | В постійно змінюваних соціально-економічних умовах в закладах освіти виникає багато різнопланових проблем, котрі заклади не завжди в змозі самостійно вирішити: фінансово-економічне забезпечення, відповідність переліку спеціальностей вимогам ринку праці, підбір кваліфікаційних педагогічних кадрів, набір абітурієнтів, працевлаштування випускників. Все це вимагає від освітніх організацій, незалежно від їх статусу, активної роботи зі змінними умовами зовнішнього середовища, споживчими уподобаннями та актуальними напрямами у галузі освіти. На сьогоднішній день гостра проблема полягає в тому, що для більшості освітніх організацій маркетингова діяльність досі не є пріоритетним напрямом процесу розв'язання задачі щодо пошуку своїх споживачів для сфери освітніх послуг. Суперечності та проблематика ринку освітніх організацій можуть бути усунені шляхом розробки спеціальної системи управління просуванням послуг на ринку. У цьому необхідно врахувати кон’юнктуру ринку сфери освітніх послуг. Існуючі темпи розвитку ринку сфери освітніх послуг, поява нових форм надання освітніх послуг зумовили посилення конкурентної боротьби, що поряд зі швидкозмінними умовами зовнішнього середовища сприяє перетворенню форм та методів просування послуг сфери освіти, а також вплинуло на зміни маркетингових підходів до продажу освітніх послуг як затребуваного продукту на ринку сфери послуг. З’ясовано, що важливими є такі елементи маркетингових комунікацій, як: реклама, зв’язки з громадськістю, виставкова діяльність, представництво навчального закладу в Інтернеті. Система комунікацій освітньої організації має бути побудована таким чином, щоб маркетингове управління своєчасно та без організаційних складнощів отримувало необхідну йому для ведення професійної діяльності інформацію, але при цьому не перекладало своїх повноважень, особливо в частині збору та агрегування необхідних відомостей, на плечі інших служб університету, що неминуче призведе до конфліктів. Комунікації на ринку освітніх послуг – це постійно діючий обмін інформацією між освітньою організацією та її зовнішнім оточенням, який сприяє максимальному заповненню студентських (учнівських) аудиторій за рахунок повного врахування вимог останніх. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10656 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ujae_2022_r02_a42.pdf | 433,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.