Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10739
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2023-07-17T12:00:44Z-
dc.date.available2023-07-17T12:00:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРідель Т. М. Лінгвопрофесійне середовище як умова розвитку професійної компетенції студента університету під час вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // Інноваційні тенденції сьогодення в сфері природничих, гуманітарних та точних наук : матеріали II Міжнародної наукової конференції, (Дніпро, 17 березня, 2023 р.) / Міжнародний центр наукових досліджень. – Вінниця : Європейська наукова платформа, 2023. – С. 195-197. – Режим доступу : https://archive.mcnd.org.ua/index.php/conference-proceeding/issue/view/17.03.2023/20. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10739-
dc.descriptionThe article considers the concept of linguistic and professional environment and defines its components, namely linguistic and professional content, linguistic and professional educational technology, linguistic and organisational interaction. The main characteristics of the components of the linguistic and professional environment are presented. A number of reasons for choosing a linguistic teaching technology have been identified. It has been determined that the main practical task of the linguistic and professional environment is to develop students' professional competence in learning a foreign language. It is proved that the linguistic and professional environment forms a value attitude to the profession, which is an axiological component of a linguistic personality. It has been concluded that students discover professionally significant values, which activates the cognitive search for professionally relevant knowledge and contributes to the development of professional competence of a future specialist.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається поняття лінгвопрофесійного середовища та визначаються його компоненти, а саме лінгвопрофесійний зміст, лінгвопрофесійна навчальна технологія, лінгвоорганізаційна взаємодія. Наведено основні характеристики складових лінгвопрофесійного середовища. Виявлено низку причин вибору лінгвонавчальної технології. Визначено, що основним практичним завданням лінгвопрофесійного середовища є розвиток професійної компетенції студентів під час вивчення іноземної мови. Доведено, що лінгвопрофесійне середовище формує ціннісне ставлення до професії, що становить аксіологічну компоненту мовної особистості. Зроблено висновок, що студенти відкривають для себе професійно значущі цінності, що активізує пізнавальний пошук професійно значущих знань та сприяє розвитку професійної компетенції майбутнього фахівця.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄвропейська наукова платформаuk_UA
dc.subjectлінгвопрофесійне середовищеuk_UA
dc.subjectмова для спеціальних цілейuk_UA
dc.subjectлінгвокраїнознавствоuk_UA
dc.subjectlinguistic and professional environmentuk_UA
dc.subjectlanguage for special purposesuk_UA
dc.subjectlinguistic and country studiesuk_UA
dc.titleЛінгвопрофесійне середовище як умова розвитку професійної компетенції студента університету під час вивчення іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativeLinguistic and professional environment as a condition for the development of university students' professional competence in learning a foreign languageuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_тези_2.pdf318,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.