Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10774
Назва: Публічне управління наданням безоплатної правової допомоги через державні сервісні системи
Інші назви: Public management of provision of free legal aid through state service systems
Автори: Славкова, Олена Павлівна
Шестерніна, Наталія Петрівна
Slavkova, Olena Pavlivna
Shesternina, Nataliia Petrivna
Ключові слова: публічне управління
державне управління
правова допомога
public administration
state administration
legal aid
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Славкова О. Публічне управління наданням безоплатної правової допомоги через державні сервісні системи [Електронний ресурс] / О. Славкова, Н. Шестерніна // Актуальні питання у сучасній науці. – 2023. – № 4 (10). – Режим доступу : https://doi.org/10.52058/2786-6300-2023-4(10)-174-186. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): В процесі проведеного дослідження публічного управління сервісів безоплатної правової допомоги, як виду державної гарантії, доведено, що воно передбачає правопросвітництво щодо прав та свобод та їх порядок реалізації чи відновлення, а також щодо порядку оскарження рішень, дій, бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб. БППД, відповідно до законодавства передбачає надання правової інформації або консультацій чи роз'яснень з правових питань, в тому числі і письмово; складання заяв, скарг, інших документів правового характеру (крім процесуальних документів, а також надання допомоги щодо доступу особи до БВПД та медіації (пропонування медіації). Підкреслено, що на практиці електронне врядування органів місцевого самоврядування здебільшого зводиться до електронного спілкування з населенням. Проте електронний уряд має сприяти вирішенню існуючих проблем в управлінні, а саме переходу від бюрократії до електронного документообігу. З метою підвищення прозорості та наближення її до потреб і запитів суспільства необхідно запровадити електронну форму спілкування з громадянами. Це відбувається поступово. Встановлено, що мобільний додаток «Безоплатна правова допомога» був створений як сервіс системи БПД з метою спрощення доступу до правничої допомоги, і містить інформацію щодо розташування МЦ та РЦ, категорії суб’єктів на БВПД, інформацію про наявність інших точок доступу. Досліджено питання щодо роботи сервісів системи БПД та визначено що це публічні послуги, які надає система БПД різноманітними способами та засобами, в тому числі і за допомогою Інтернет-мережі. Такі послуги мають здебільшого інформаційний характер, і є подібними до адміністративної послуги, що надається засобами електронного врядування. Відповідно до ЗУ публічні послуги представляються виключно державними органами влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями, установами, які знаходяться в їх управлінні . Визначено, що робота консультативних пунктів доступу до безоплатної правової допомоги є саме тим сервісом системи БПД, який забезпечує рівні можливості безперешкодного та безбар’єрного доступу населення до правової допомоги.
Опис: In the process of the conducted research on the public management of free legal aid services, as a type of state guarantee, it was proven that it provides legal education on rights and freedoms and the procedure for their implementation or restoration, as well as on the procedure for appealing decisions, actions, inaction of state authorities, local self-government bodies, officials and officials. BPPD, in accordance with the legislation, provides for the provision of legal information or consultations or clarifications on legal issues, including in writing; drawing up statements, complaints, other legal documents (except for procedural documents, as well as providing assistance regarding a person's access to the BVPD and mediation (offering mediation). It is emphasized that in practice, electronic governance of local self-government bodies is mostly reduced to electronic communication with the population. However, electronic government should contribute to the solution of existing management problems, namely the transition from bureaucracy to electronic document management. In order to increase transparency and bring it closer to the needs and requests of society, it is necessary to introduce an electronic form of communication with citizens. It happens gradually. It was established that the mobile application "Free legal aid" was created as a service of the BPD system with the aim of simplifying access to legal aid, and contains information about the location of MCs and RCs, categories of subjects at the BVPD, information about the availability of other access points. The question regarding the operation of the services of the BPD system was investigated and it was determined that these are public services provided by the BPD system in various ways and means, including through the Internet. Such services are mostly informational in nature and are similar to the administrative service provided by means of electronic governance. According to the Law, public services are provided exclusively by state authorities, local self-government bodies, enterprises, organizations, and institutions under their management. It was determined that the work of advisory points of access to free legal aid is precisely the service of the BPD system that provides equal opportunities for unobstructed and barrier-free access of the population to legal aid.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10774
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Славкова_Шестеріна.pdf506,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.