Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурінний, Олексій Вячеславович-
dc.contributor.authorKurinnyi, Oleksii Viacheslavovych-
dc.date.accessioned2023-07-25T07:59:46Z-
dc.date.available2023-07-25T07:59:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКурінний О. В. Формування м’яких навичок 4К при вивченні іноземних мов [Електронний ресурс] / О. В. Курінний // LII Міжнародна інтернет конференція «Innovations and problems in science», (Велика Британія, Манчестер, 22-23 травня 2023 р.). – Манчестер, 2023uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10842-
dc.descriptionThe article examines the issue of soft skills formation in the context of teaching foreign languages to students of higher education institutions. The analysis of scientific and scientific-methodological developments devoted to the issue of the development of soft skills of university students, in particular in the process of learning foreign languages, proves that, despite the fact that soft skills are of crucial importance for ensuring employment, they are still not sufficiently updated in the system of higher education, which determines the urgent need for higher educational institutions to pay attention to the mentioned problem. This publication offers several ways to promote the development of personal and interpersonal skills in the context of foreign language learning. Forms of organization of educational activities (individual, pair, group), as well as methods and exercises (debate, discussion, case method, project method, etc.) are outlined, which have the potential to equip students with key skills based on real life scenarios and educational experience.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається питання формування м’яких навичок у контексті викладання іноземних мов студентам закладів вищої освіти. Аналіз наукових і науково-методичних розробок, присвячених питанню розвитку м’яких навичок студентів вишів, зокрема в процесі навчання іноземних мов, доводить, що, незважаючи на те, що м’які навички мають вирішальне значення для забезпечення працевлаштування, вони все ще недостатньо актуалізовані в системі вищої освіти, що обумовлює нагальну потребу вищих навчальних закладів звернути увагу на названу проблему. У даній публікації пропонується кілька шляхів, здатних сприяти розвитку особистісних і міжособистісних навичок у контексті навчання іноземних мов. Окреслено форми організації навчальної діяльності (індивідуальної, парної, групової), а також методи і вправи (дебати, дискусія, кейс-метод, метод проектів і т.д.), що мають потенціал озброїти студентів ключовими навичками на основі реальних життєвих сценаріїв і навчального досвіду.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectм’які навичкиuk_UA
dc.subjectнавчання іноземних мовuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectsoft skillsuk_UA
dc.subjectforeign languge learninguk_UA
dc.titleФормування навичок 4К при вивченні іноземних мовuk_UA
dc.title.alternativeThe formation of 4K skills while learning foreign languagesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курінний О.В. Формування навичок 4 К при вивченні іноземних мов.pdf545,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.