Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10862
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorКириченко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.contributor.authorKyrychenko, Tetiana Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2023-07-26T12:12:14Z-
dc.date.available2023-07-26T12:12:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРідель Т. М. Вплив мобільного навчання на викладання англійської мови [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель, Т. О. Кириченко // Педагогічні науки : теорія та практика. – 2023. – Вип. 2. – Режим доступу : http://journalsofznu.zp.ua/. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10862-
dc.descriptionThe article analyses the essence of the concept of MALL (mobile assisted language learning) - language learning using mobile devices. It analyses how mobile learning applications can be used in self-study mode and how they can be used in combination with face-to-face classes, as well as the extent to which English language learning and teaching depends on the use of mobile devices and applications. The study examines the advantages of mobile learning tools, mainly podcasts or mobile apps, and analyses the factors that influence the overall effectiveness of mobile learning, such as student engagement and motivation, the possibility of a person-centred approach, technological advances and innovations in language learning. In addition, the paper identifies and provides a list of disadvantages that exist when using mobile language learning. The paper also focuses on the possibilities for the development of mobile language learning and outlines prospects in this area.uk_UA
dc.description.abstractУ статті аналізується сутність поняття MALL (mobile assisted language learning) – вивчення мови за допомогою мобільних пристроїв. Здійснено аналіз, як мобільні навчальні додатки можна використовувати в режимі самонавчання і як їх можна застосовувати в поєднанні з очними заняттями, а також наскільки вивчення та викладання англійської мови залежить від використання мобільних пристроїв та додатків. У дослідженні розглядаються переваги мобільних інструментів навчання, в основному подкастів або мобільних додатків, та аналізуються фактори, що впливають на загальну ефективність використання мобільного навчання, такі як залученість і мотивація студентів, можливість застосування особистісно-орієнтованого підходу, технологічний прогрес та інновації у вивченні мови. Крім того визначено та надано перелік недоліків, які існують при використанні мобільного вивчення мови. Робота також фокусується на можливостях розвитку мобільного вивчення мови та окреслює перспективи в цій галузі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectтехнологічна революціяuk_UA
dc.subjectвивчення іноземної мовиuk_UA
dc.subjectмобільні засобиuk_UA
dc.subjecttechnological revolutionuk_UA
dc.subjectforeign language learninguk_UA
dc.subjectmobile toolsuk_UA
dc.titleВплив мобільного навчання на викладання англійської мовиuk_UA
dc.title.alternativeThe impact of mobile learning on teaching Englishuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_Кириченко_стаття_2.pdf482,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.