Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10963
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHedzyk, Andrii-
dc.contributor.authorKozeruk, Yuliia-
dc.contributor.authorKaliy, Vasyl-
dc.contributor.authorKolodyazhna, Alla-
dc.contributor.authorLi, Lі-
dc.contributor.authorKharchenko, Inna-
dc.contributor.authorГедзик, Андрій-
dc.contributor.authorКозерук, Юлія-
dc.contributor.authorКалій, Василь-
dc.contributor.authorКолодяжна, Алла-
dc.contributor.authorЛі, Лі-
dc.contributor.authorХарченко, Інна-
dc.date.accessioned2023-08-04T06:10:34Z-
dc.date.available2023-08-04T06:10:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationActualization of Learning Motives as a Way of Forming Applicants for Higher Education in Pedagogical Specialties [Electronic resource] / А. Hedzyk, Yu. Kozeruk, V. Kaliy [and athers] // International Journal of Computer Science and Network Security. – 2022. – Vol. 22, № 5. – Pp. 635-639. – Режим доступу : http://paper.ijcsns.org/07_book/202205/20220588.pdf. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10963-
dc.descriptionТеоретично обґрунтована структурно-функціональна модель формування мотивації професійно-педагогічної діяльності студентів у процесі оволодіння робітничою професією, що базується на системному, компетентнісному, діяльнісному, особистісно-контекстному підході та включає цільовий, методичний, змістовий, організаційно-діяльнісний, оцінно-результативний блоки. Встановлено, що розроблена модель ефективно функціонує при виконанні комплексу педагогічних умов, що забезпечують формування мотивації студентів до професійно-педагогічної діяльності: організація навчання в умовах виробничого ПТО; усвідомлення студентами мети професійної підготовки та підвищення кваліфікації; включення в процес підготовки комплексу навчально-виробничих завдань, підібраних з урахуванням контекстного підходу; психолого-педагогічний супровід процесу професійної підготовки.uk_UA
dc.description.abstractTheoretically substantiated structural and functional model of the formation of students' motivation for professional and pedagogical activities in the process of mastering a working profession, based on a systemic, competence-based, activity-based, personality-oriented and contextual approach and including the target, methodological, content, organizational and activity, evaluation and performance blocks. It has been established that the developed model effectively functions when fulfilling a set of pedagogical conditions that ensure the formation of students' motivation for professional and pedagogical activities: organization of training in the conditions of an industrial vocational education environment; students' awareness of the purpose of professional training and professional development; inclusion in the process of preparing a set of training and production tasks, selected taking into account the contextual approach; psychological and pedagogical support of the professional training process.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмотивиuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectтехнології навчанняuk_UA
dc.subjectMotivesuk_UA
dc.subjectHigher educationuk_UA
dc.subjectTeaching technologyuk_UA
dc.titleActualization Of Learning Motives As A Way Of Forming Applicants For Higher Education In Pedagogical Specialtiesuk_UA
dc.title.alternativeАктуалізація мотивів навчання як спосіб формування у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностейuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf198,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.