Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10964
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Харченко, Інна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Kharchenko, Inna Ivanovna | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-04T06:41:58Z | - |
dc.date.available | 2023-08-04T06:41:58Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Харченко І. І. Значення сторітелінгу для формування професійної підготовки майбутніх фахівців аграрної сфери [Електронний ресурс] / І. І. Харченко // Інноваційна педагогіка. – Одеса, 2022. – Вип. 54, Т. 2. – С. 113-116. – Режим доступу : http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/54/part_2/21.pdf. – Заголовок з екрану. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10964 | - |
dc.description | The article reveals the key aspects of the professional training of agricultural specialists using the storytelling method in the educational process. It was determined that the storytelling method is used in a special cycle of teaching disciplines for future specialists in the agricultural sector. It was found that teachers use storytelling to solve such tasks as: conveying information to a student of higher education; motivation of the learner to acquire knowledge; development of information and communication skills; education of moral qualities. It has been established that the use of the storytelling method for professional training of students in the agricultural sector increases the motivation of such students to study, because it is an interesting way of transmitting information. It has been found that storytelling enables learners to present their own ideas, visualize and process them, enrich and develop acquired knowledge, skills and abilities, show creativity, imagination, emotions and achieve high results. It was found that the use of storytelling in the teacher's work activates the audience, creates a positive atmosphere, establishes contact between students and the teacher, influences the behavior of students in certain situations and, depending on the situation, expands the vocabulary and linguistic derivations in the field of professional activity, forms abilities future specialists in the agricultural sector. It has been established that such tools as Storyjumper, Ourboox, Piktochart, Canva, Wix.com, StoryMap JS, Twine increase the effectiveness of using the storytelling method for teaching students, because they are modern, mobile, and access to them is provided via the Internet. It has been found that the implementation of storytelling during the teaching of educational disciplines to future specialists in the agricultural sector contributes to the development of their creative thinking, forms flexibility, originality and freedom of thought. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкриті ключові аспекти професійної підготовки фахівців аграрної сфери із застосуванням методу сторітелінгу в освітньому процесі. Визначено, що метод сторітелінгу використовується у спеціальному циклі викладання дисциплін для майбутніх фахівців аграрної сфери. Виявлено, що сторітелінг викладачі використовують для вирішення таких завдань, як: донесення інформації до здобувача вищої освіти; мотивація здобувача освіти до здобуття знань; розвиток інформаційно-комунікативних навичок; виховання моральних якостей. Встановлено, що використання методу сторітелінгу для професійної підготовки здобувачів аграрної сфери підвищує мотивацію майбутніх фахівців до навчання, адже цей метод є цікавим способом донесення інформації. З’ясовано, що сторітелінг дає можливість здобувачам освіти презентувати власні ідеї, візуалізувати та опрацьовувати їх, збагачувати та розвивати здобуті знання, вміння та навички, проявляти творчі здібності, уяву, емоції та досягати високих результатів. Виявлено, що використання сторітелінгу в роботі викладача активізує аудиторію, створює позитивну атмосферу, налагоджує контакт між здобувачами освіти та викладачем, впливає на поведінку студентів в певних ситуаціях і, залежно від ситуації, розширює словниковий запас та мовні деривації у сфері професійної діяльності, формує здібності майбутніх фахівців аграрної сфери. Встановлено що такі інструменти як: Storyjumper, Ourboox, Piktochart, Canva, Wix.com, StoryMap JS, Twine підвищують ефективність використання методу сторітелінгу для навчання здобувачів освіти, оскільки вони є сучасними, мобільними, доступ до них забезпечується через мережу Інтернет. З’ясовано, що реалізація сторітелінгу під час викладання навчальних дисциплін майбутнім фахівцям аграрної сфери сприяє розвитку в них творчого мислення, формує гнучкість, оригінальність і свободу думки. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | сторітелінг | uk_UA |
dc.subject | здобувач освіти | uk_UA |
dc.subject | educational process | uk_UA |
dc.subject | storytelling | uk_UA |
dc.subject | educational attainment | uk_UA |
dc.title | Значення сторітелінгу для формування професійної підготовки майбутніх фахівців аграрної сфери | uk_UA |
dc.title.alternative | The Significance of Storytelling for Forming the Professional Training of Future Specialists in the Agricultural Sphere | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2.pdf | 154,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.