Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10989
Назва: | Інтерактивні он-лайн дошки як засіб активізації діяльнісного підходу в дистанційному навчанні |
Інші назви: | Interactive online whiteboard as a tool of activating the activity approach in distance learning |
Автори: | Деділова, Тетяна Вікторівна Кононенко, Яна Володимирівна Андрух, Сергій Леонідович Dedilova, Tetiana Kononenko, Yana Andruh, Serhiy |
Ключові слова: | дистанційне навчання навчальний процес он-лайн дошка distance learning educational process online whiteboard |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ХНАДУ |
Бібліографічний опис: | Деділова Т. В. Інтерактивні он-лайн дошки як засіб активізації діяльнісного підходу в дистанційному навчанні [Електронний ресурс] / Т. В. Деділова, Я. В. Кононенко, С. Л. Андрух // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : збірник наукових праць. – Харків : ХНАДУ, 2022. – № 2 (29). – С. 123-133. |
Короткий огляд (реферат): | За результатами дослідження вказано на наявність методичних розробок щодо використання інтерактивних онлайн дощок в навчальному процесі переважно для закладів загальної освіти, передвищої (фахової) та професійної освіти. Окреслено проблему необхідності активізації застосування інтерактивних онлайн дощок у закладах вищої освіти на засадах діяльнісного підходу. В роботі інтерактивна онлайн дошка (електронна дошка, стіна) розглядається як програмний SaaS засіб – хмарне середовище для розміщення дидактичних матеріалів для лекційних та практичних занять, яке надає можливість взаємодії викладача та здобувачів освіти в площині постачання навчального матеріалу та вибудовування комунікації. Окремо зазначено етапи навчального спілкування, опосередковані впровадженням онлайн дощок в начальному процесі, зокрема формулювання цілей заняття, організація робочого місця, розподіл ролей учасників, відслідковування ходу заняття, мотивування здобувачів, встановлення зворотного зв'язку. Вказано на доцільність самостійного вибору викладачем виду інтерактивної онлайн дошки для проведення занять та взаємодії із здобувачами, виходячи з досвіду їх застосування та вміння створювати освітній контент. Наукова новизна. Запропоновано механізм впливу використання он-лайн дошки в навчальному процесі на ефективність дистанційного навчання, в межах якого окреслено блоки впливу її суб’єктів на якість вищої освіти в цілому, а також розкрито зміст ефективного дистанційного навчання. |
Опис: | According to the results of the research, it has indicated the presence of methodical developments regarding to the using of interactive online whiteboards in the educational process, mainly for institutions of general education, pre-higher (professional) and professional education. The problem of the need to intensify the use of interactive online boards in institutions of higher education based on the activity approach has headlined. In the article, an interactive online whiteboard (electronic blackboard, wall) has considered as a SaaS tool – a cloud environment for placing didactic materials for lectures and practical classes, which provides an opportunity for interaction between the teacher and students of education in the field of supplying educational material and сommunication. The stages of educational communication, which mediated by the introduction of online whiteboards in the educational process, were separately indicated. These are particular formulating the goals of the class, organizing the workplace, assigning the roles of participants, monitoring the course of the class, motivating students, establishing feedback. The expediency of the teacher's independent choice of the type of interactive online whiteboards for conducting classes and interacting with students, based on the experience of using them and the ability to create educational content, has indicated. Originality. The online whiteboards in the educational process, mainly for institutions of general education, in the educational process influence mechanism on the effectiveness distance learning has been proposed. It consists of the subjects influence blocks on the quality of higher education as a whole are developed. Also in this mechanism content of effective distance learning has revealed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10989 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 747,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.