Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11018
Назва: Дистанційні технології в організації асинхронного навчання студентів : виклики, проблеми, рішення
Інші назви: Distance technologies in the organization of asynchronous education of students : challenges, problems, solutions
Автори: Білоус, Олена
Кравченко, Юлія
Кравченко, Володимир
Bilous, Olena
Kravchenko, Yulia
Kravchenko, Volodymyr
Ключові слова: дистанційне навчання
синхронний та асинхронний формат навчання
платформа дистанційного навчання МІХ
distance learning
synchronous and asynchronous learning format
MIX distance learning platform
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Білоус О. А. Дистанційні технології в організації асинхронного навчання студентів: виклики, проблеми, рішення [Електронний ресурс] / О. А. Білоус, Ю. А. Кравченко, В. О. Кравченко // Інженерні та освітні технології. – 2022. – № 10 (3). – С. 53-63.
Короткий огляд (реферат): Нові комп’ютерні технології, що стали причиною інформаційної революції в освіті у другій половині XX століття, дали поштовх бурхливому розвитку методів дистанційного навчання та формуванню концепції відкритої освіти. Дистанційне навчання на рубежі другого та третього тисячоліть стало глобальним явищем та суттєво змінило структуру систем освіти у багатьох країнах світу. В умовах інформаційного суспільства, під час лавиноподібного зростання об’єму знань накопичених людством, підвищується інтенсивність оновлення теоретичних положень, практичних відомостей, експериментальних результатів, необхідних для використання у різних сферах людської діяльності. Стає актуальною об'єктивна необхідність розвитку та вдосконалення механізмів трансляції знань, що забезпечують можливість безперервного навчання великої кількості людей протягом усього життя відповідно до потреб особистості та суспільства. Проблема впровадження дистанційних технологій у навчальний процес набула особливо широкого розвитку під час пандемії коронавірусної інфекції. Але, саме асинхронне дистанційне навчання стало особливо актуальним із початком бойових дій на території України, які призвели до обмеження здобувачів освіті в доступі до мережі Інтернет в результаті пошкодження телекомунікаційних мереж, відсутністю електропостачання, масовою міграцією біженців, руйнування закладів освіти, залучення здобувачів освіти до лав територіальної оборони тощо. Виникла необхідність організації навчального процесу та представлення навчальних матеріалів, проведення контрольних заходів із врахуванням всіх обставин сьогодення. Так, в Сумському державному університеті, за підтримки платформи дистанційного навчання МІХ, організовано дистанційне навчання студентів фізико-технічних спеціальностей в синхронному та асинхронному дистанційному форматі. В роботі висвітлені особливості надання освітніх послуг здобувачам освіти із обмеженим доступом до навчальних матеріалів (робота в асинхронному форматі). В статті акцентовано увагу саме на питаннях організації навчання, які враховують роботу студента та викладача в асинхронному форматі. Надані пояснення деяким особливим моментам організації такого навчання. Зроблений аналіз переваг та недоліків вибраної форми роботи. В статті висвітлені подальші напрямки роботи по вдосконаленню та оптимізації відповідних навчальних матеріалів та форм їх представлення для подовження навчання в складних умовах сьогодення.
Опис: New computer technologies, which became the cause of the information revolution in education in the second half of the 20th century, gave impetus to the rapid development of distance learning methods and the formation of the concept of open education. Distance learning at the turn of the second and third millennia became a global phenomenon and significantly changed the structure of education systems in many countries of the world. In the conditions of the information society, during the avalanche-like growth of the amount of knowledge accumulated by mankind, the intensity of updating theoretical provisions, practical information, and experimental results, necessary for use in various spheres of human activity, increases. The objective necessity of development and improvement of knowledge transmission mechanisms, which provide the possibility of continuous training of a large number of people throughout their lives in accordance with the needs of the individual and society, is becoming urgent. The problem of the introduction of remote technologies into the educational process became particularly widespread during the coronavirus pandemic. However, asynchronous distance learning itself became especially relevant with the beginning of hostilities on the territory of Ukraine, which led to the restriction of education seekers in access to the Internet, damage to telecommunication networks, lack of electricity supply, mass migration of refugees, the destruction of educational institutions, the involvement of education seekers in the ranks of the territorial defense etc. There was a need to organize the educational process and present educational materials, conduct control measures considering all the circumstances of today. Thus, Sumy State University, with the support of the distance learning MIX platform, organized distance learning for students of physical and technical specialties in synchronous and asynchronous distance format. The work highlights the peculiarities of providing educational services to students with limited access to educational materials (work in an asynchronous format). The article focuses on the issues of training organization, which consider the student's work in an asynchronous format. Explanations are provided for some special aspects of the organization of such training. An analysis of the advantages and disadvantages of the chosen form of work was made. The article highlights further directions of work on improvement and optimization of relevant educational materials and forms of their presentation to extend learning in today's difficult conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11018
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравченко 2.pdf740,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.