Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11028
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Fomenko, Tetiana | - |
dc.contributor.author | Фоменко, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-10T11:43:47Z | - |
dc.date.available | 2023-08-10T11:43:47Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Fomenko T. Digital technologies in foreign language teaching [Electronic resource] / T. Fomenko // International Scientific and Practical Conference Proceedings «Digital transformation and technologies for all areas sustainable development of modern education, science and practice», (January 26, 2023). – Lomza, 2023. – Part 3. – P. 344-348. – Режим доступу : https://mans.edu.pl/fcp/iOEUfFzs9BjEkLTg1Y1BSe0N_YAVTHwIIOgIaTAIABCRvRQMEOjBBaHICPXNtSBk6PjIyBV4RBDYnD1cYTk8cOjYCEg/2/public/wydawnictwa/zbior_prac_tom_3__26012023.pdf. – Заголовок з екрану. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11028 | - |
dc.description | У роботі розглядається проблема вивчення іноземної мови в Сумському національному аграрному університеті (СНАУ) за умов дистанційного навчання. Метою роботи є аналіз дидактичних можливостей цифрових технологій, які використовуються в дистанційному навчанні іноземної мови для студентів аграрного профілю. Зазначається, що основною платформою електронного навчання в університеті є Moodle. Міжособистісне інтерактивне спілкування реалізується за допомогою синхронних інструментів, але дистанційно, через Skype, Zoom, Google Meet, Viber, WhatsApp, Telegram тощо. Вони дають змогу доповнити систему управління навчанням і реалізувати не лише обмін інформацією, а комунікативну взаємодію партнерів іноземною мовою. | uk_UA |
dc.description.abstract | This paper deals with the problem of learning a foreign language at Sumy National Agrarian University (SNAU) under the conditions of distance learning. The purpose of the paper is to analyze the didactic possibilities of digital technologies which are used in distance learning of a foreign language for agricultural students. It is noted that the main e-learning platform at the university is Moodle. Interpersonal interactive communication is implemented by using synchronous tools, but remotely, via Skype, Zoom, Google Meet, Viber, WhatsApp, Telegram, etc. They make it possible to supplement learning management systems and implement not just the exchange of information, but the communicative interaction of partners in a foreign language. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | digital technologies | uk_UA |
dc.subject | foreign language | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.title | Digital Technologies In Foreign Language Teaching | uk_UA |
dc.title.alternative | Цифрові технології у викладанні іноземної мови | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Fomenko T. Digital Technologies In Foreign Language Teaching.pdf | 382,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.