Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Олександр Вікторович-
dc.contributor.authorKovalenko, Oleksandr Viktorovich-
dc.date.accessioned2023-08-11T08:04:15Z-
dc.date.available2023-08-11T08:04:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКоваленко О. В. Сутність та значення стратегії у розвитку індустрії гостинності та туризму [Електронний ресурс] / О. В. Коваленко // Гостинність, сервіс, туризм : досвід, проблеми, інновації : тези доповідей Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (Київ, 6-7 квітня 2023 р.). – Київ : Видавничий центр КНУКіМ, 2023. – С. 473-477.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11038-
dc.descriptionIn this work, the author states that it is currently impossible to develop the hospitality and tourism industry without a strategic approach, we suggest taking the following definition of the strategy for the development of the hospitality and tourism industry as a basis. The strategy for the development of the hospitality and tourism industry is a short-, medium- and long-term set of guidelines, methods, mechanisms in a complex of processes for the formation and development of the hospitality and tourism industry, which contribute to increasing the level of competitiveness of this service sector, both domestically and and on the world markets of hospitality and tourism services, and even the harmonious development of all components of the hospitality and tourism industry, the strengthening of interregional cooperation in this field. The author also determines that the importance of forming a strategy for the development of the hospitality and tourism industry services market depends on the sustainable development of the economy and is impossible without an effective strategy. As a basis for strategy development, a programmatic approach should be used, all measures should be clearly distributed among certain executors who guarantee their implementation in the sequence established by the plan and on time.uk_UA
dc.description.abstractВ даній роботі автором зазначено, що нині неможливо розвивати індустрію гостинності та туризму без стратегічного підходу, ми пропонуємо брати за основу таке визначення стратегії розвитку індустрії гостинності та туризму. Стратегія розвитку індустрії гостинності та туризму – це встановлена на коротко-, середньо- і довгостроковий період сукупність орієнтирів, методів, механізмів у комплексі процесів із формування та розвитку індустрії гостинності та туризму, що сприяють підвищенню рівня конкурентоспроможності даного сектора послуг, як на внутрішньому, так і на світовому ринках послуг гостинності та туризму, і навіть гармонійному розвитку всіх складових індустрії гостинності та туризму, посиленню міжрегіональної кооперації у цій галузі. Також автор визначає, що важливість формування стратегії розвитку ринку послуг індустрії гостинності та туризму залежить від сталого розвитку економіки та неможливо без ефективної стратегії. В основі розробки стратегії слід застосовувати програмно-цільовий підхід, всі заходи мають бути чітко розподілені між певними виконавцями, які гарантують виконання їх у встановленій планом послідовності та в строк.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий центр КНУКіМuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectгостинністьuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjecthospitalityuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.titleСутність та значення стратегії у розвитку індустрії гостинності та туризмуuk_UA
dc.title.alternativeThe essence and importance of strategy in the development of the hospitality and tourism industryuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf178,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.