Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11049
Назва: Міжнародно-правове регулювання ведення готельно-ресторанного бізнесу
Інші назви: International Legal Regulation of Hotel and Restaurant Business
Автори: Волченко, Наталія Василівна
Volchenko, Nataliia Vasylivna
Ключові слова: сфера гостинності
міжнародна норма права
міжнародна організація
hospitality sphere
international law norm
international organization
Дата публікації: 2023
Видавництво: Запорізький національний університет
Бібліографічний опис: Волченко Н. В. Міжнародно-правове регулювання ведення готельно-ресторанного бізнесу [Електронний ресурс] / Н. В. Волченко // Юридичний науковий електронний журнал. – 2023. – № 4. – С. 673-676. – Режим доступу : http://lsej.org.ua/4_2023/162.pdf. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу міжнародно-правового регулювання ведення готельно-ресторанного бізнесу. Автором обґрунтована доцільність врахування міжнародних норм у цій сфері, не дивлячись на те, що окремої галузі міжнародного публічного права, яка б безпосередньо регулювала сферу гостинності не існує. Задля реалізації мети дослідження запропоновано класифікувати наявні норми відповідно до різних критеріїв та визначено основні міжнародні інституції, які мають вагоме значення у міжнародному регулюванні сфери гостинності. Одним із фокусів дослідження є результати формування норм міжнародного права міжнародними урядовими та неурядовими організаціями, як основними лобістами інтересів бізнесу та його клієнтів. Очевидно, що універсальний характер таких норм спрощує встановлення стандартів надання послуг та захисту прав їх отримувачів. Регулювання ведення бізнесу сфери гостинності відбувається на глобальному рівні під егідою структур ООН, а також на регіональних рівнях окремими організаціями. Дані інституції узгоджують основні норми та стандарти задля просування принципів стійкості, справедливості та солідарності у туризмі в цілому та, зокрема, у сфері гостинності. Потенційна ефективність роботи таких інституцій пов’язана з тим, що оператори сфери формують норми для самих себе. У сфері міжнародної стандартизації вагомим є вплив Міжнародної організації стандартизації. Розроблені нею стандарти допомагають забезпечити якість послуг та продуктів, що пропонуються, зменшуючи ризики для клієнтів та збільшуючи задоволення від використання цих послуг. Міжнародні стандарти є базою для визначення мінімальних значень якості та безпечності надання послуги клієнту. Центральне місце у веденні бізнесу сфери гостинності належить споживачеві послуг, які надаються закладом. Тому, автором досліджено норми міжнародного права прав людини. Правом людини, що асоціюється зі сферою гостинності є, в першу чергу, право на вільний вибір місця проживання у співставленні із отримувачами послуг, а по-друге, право на працю для тих, хто працює у підприємствах даної сфери. Автором зроблено висновки, що норми можуть бути класифіковані за сферами бізнесу, цільовим призначенням, рівнем закріплення. Норми міжнародного публічного права, які регулюють сферу гостинності, можуть бути класифіковані за різними критеріями, в залежності від того, який аспект гостинності вивчається та який підхід до класифікації є найбільш доцільним.
Опис: The article deals with analysis of international legal regulation of hotel and restaurant business. The author substantiates the expediency of taking into account international norms in this area, despite the fact that there is no separate branch of public international law that would directly regulate the field of hospitality. In order to realize the goal of the study it is proposed to classify the existing norms according to various criteria, and the main international institutions that are of significant importance in the international regulation of the hospitality sector are identified. One of the focuses of the study is the result of international law norms formation by international governmental and non-governmental organizations, as the main lobbyists of the business and its clients’ interests. It is obvious that the universal nature of such norms simplifies the establishment of services’ standards and the protection of the rights of their recipients. Regulation of business management in the field of hospitality takes place at the global level under the auspices of the UN structures, as well as at the regional levels by individual organizations. These institutions agree on basic norms and standards to promote the principles of sustainability, justice and solidarity in tourism in general and, in particular, in the field of hospitality. The potential effectiveness of the work of such institutions is related to the fact that the operators of the sphere form norms for themselves. In the field of international standardization, the influence of the International Organization for Standardization is significant. The developed standards help to ensure the quality of services and products offered, reducing risks for customers and increasing the satisfaction of using these services. International standards are the basis for determining the minimum values of quality and safety of providing services to the client. The central position in the conduct of business in the field of hospitality belongs to consumer of the services. Therefore, the author researched the norms of international human rights law. The human right associated with the field of hospitality is, first of all, the right to freely choose a place of residence in relation to the recipients of services, and secondly, the right to work for those who work in enterprises of this field. The author concluded that norms can be classified by business spheres, purpose, level of consolidation. Norms of public international law that regulate the field of hospitality can be classified according to different criteria, depending on which aspect of hospitality is studied and which approach to classification is the most appropriate.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11049
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf490,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.