Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11214
Назва: Внутрішньофірмове навчання та перспективи його використання у готельних комплексах України
Інші назви: Intracompany Training and Prospects for Its Use in Hotel Complexes in Ukraine
Автори: Коваленко, Олександр Вікторович
Новікова, Анна Віталіївна
Kovalenko, Oleksandr Viktorovich
Novikova, Anna Vitaliivna
Ключові слова: освіта
сфера послуг
готельні комплекси
education
service sector
hotel complexes
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Коваленко О. В. Внутрішньофірмове навчання та перспективи його використання в готельних комплексах України [Електронний ресурс] / О. В. Коваленко, А. В. Новікова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – Сер. Педагогічні науки. – 2023. – № 3 (357). – С. 37-43. – Режим доступу : https://doi.org/10.12958/2227-2844-2023-3(357)-37-43. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У даній статті автором зазначено, що конкурентоспроможність та успішний розвиток підприємств готельного господарства залежить не тільки від якості кадрового складу, а й від здатності реалізації потенціалу кожного працівника для досягнення стратегічних цілей підприємства, тому підприємствам готельного комплексу доводиться здійснювати постійний пошук ефективних способів формування та розвитку кадрового потенціалу на довгострокову перспективу. Також у цій роботі доведено, що висока якість обслуговування на підприємствах індустрії гостинності забезпечується професійно підготовленими робітниками, яким необхідно постійне оновлення та вдосконалення своїх знань, умінь, навичок, тому досягненню таких цілей може сприяти комплексне, гарно продумане, систематичне внутрішньофірмове навчання безпосередньо на робочому місці. також автором цієї роботи визначено, що найефективніше робота з перепідготовки співробітників може проводитися під час роботи власного навчального центру. У статті зазначено, що цілі організації навчального центру на базі готелю: підвищити ефективність діяльності готельного підприємства через комплексне навчання керівників вищої та середньої ланки; підготувати компанію до змін та зняти опір співробітників до нововведень, зробивши їх прихильниками активними учасниками змін; формування єдиної ідеології менеджменту в компанії та загального понятійного апарату; формування єдиних корпоративних цінностей та корпоративної культури; генерація ідей, стимулювання безперервного розвитку організації; навчити співробітників комплексного підходу до вирішення робочих питань, що виникають у ході господарської діяльності; дати навички практичного використання сучасних підходів до ведення бізнесу та реалізувати конкурентну перевагу компанії.
Опис: In this article, the author states that the competitiveness and successful development of hotel enterprises depends not only on the quality of personnel, but also on the ability to realize the potential of each employee to achieve the strategic goals of the enterprise, therefore, hotel complex enterprises have to constantly search for effective ways of forming and developing personnel potential for the long term. This work also proves that high quality of service at hospitality industry enterprises is provided by professionally trained workers who need constant updating and improvement of their knowledge, skills, and abilities, so the achievement of such goals can be facilitated by comprehensive, well-thought-out, systematic in-house training directly at the workplace. the author of this work also determined that the most effective work on retraining employees can be carried out during the work of one's own training center. The article states that the goals of the hotel-based training center organization are: to increase the efficiency of the hotel enterprise through comprehensive training of senior and middle managers; prepare the company for changes and remove employees' resistance to innovations, making them supporters and active participants of changes; formation of a unified management ideology in the company and a general conceptual apparatus; formation of unified corporate values and corporate culture; generation of ideas, stimulation of continuous development of the organization; teach employees a comprehensive approach to solving work issues that arise in the course of economic activity; to give skills in the practical use of modern approaches to business and realize the company's competitive advantage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11214
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко_Новікова_стаття.pdf251,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.