Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11251
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBilotserkovets, Maryna Anatoliivna-
dc.contributor.authorLushchyk, Yuliia Mykolaiivna-
dc.contributor.authorFomenko, Tetiana Mykolaiivna-
dc.contributor.authorKlochkova, Tetiana Ivanivna-
dc.contributor.authorБілоцерковець, Марина Анатоліївна-
dc.contributor.authorЛущик, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorФоменко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorКлочкова, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2023-12-25T07:58:32Z-
dc.date.available2023-12-25T07:58:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationEncouraging Students’ Critical Thinking Skills in the Midst of Information Wars [Electronic resource] / M. Bilotserkovets, Y. Lushchyk, T. Fomenko, T. Klochkova // Tréma. – 2023. – № 60. – Режим доступу : http://journals.openedition.org/trema/8565 ; https://doi.org/10.4000/trema.8565. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11251-
dc.descriptionМетою статті було розкрити поняття «критичне мислення» та його співвідношення із формуванням медіаграмотності у контексті вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти; розглянути особливості заохочення навичок критичного мислення у період інформаційної війни та воєнного стану; вивчити застосування евристичних технологій (сократівський диспут, сократівські запитання, асоціації, аналогії, таксономії Блума, мозковий штурм, інтерактивна лекція, тематичні дослідження, пошуково-творча діяльність тощо) для підвищення навичок критичного мислення студентів.uk_UA
dc.description.abstractThe paper is targeted to reveal the concept of “critical thinking” and its correlation with media literacy formation in the context of target language learning in higher education institutions; regard the peculiarities of critical thinking skills encouraging in the period of information war and actual martial state; examine the application of heuristic technologies (Socratic dispute, Socratic questions, Associations, Analogies, Bloom taxonomies, Brainstorming, Interactive lecture, case studies, Searching-Creative Activities, etc.) for boosting students’ critical thinking skills.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectheuristic technologiesuk_UA
dc.subjectinformation spaceuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectевристичні технологіїuk_UA
dc.subjectінформаційний простірuk_UA
dc.titleEncouraging Students’ Critical Thinking Skills in the Midst of Information Warsuk_UA
dc.title.alternativeРозвиток навичок критичного мислення студентів у розпал інформаційних війнuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fomeko T._Encouraging Students’ Critical Thinking Skills in the Midst of Information Wars.pdf350,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.