Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11251
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bilotserkovets, Maryna Anatoliivna | - |
dc.contributor.author | Lushchyk, Yuliia Mykolaiivna | - |
dc.contributor.author | Fomenko, Tetiana Mykolaiivna | - |
dc.contributor.author | Klochkova, Tetiana Ivanivna | - |
dc.contributor.author | Білоцерковець, Марина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Лущик, Юлія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Фоменко, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Клочкова, Тетяна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-25T07:58:32Z | - |
dc.date.available | 2023-12-25T07:58:32Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Encouraging Students’ Critical Thinking Skills in the Midst of Information Wars [Electronic resource] / M. Bilotserkovets, Y. Lushchyk, T. Fomenko, T. Klochkova // Tréma. – 2023. – № 60. – Режим доступу : http://journals.openedition.org/trema/8565 ; https://doi.org/10.4000/trema.8565. – Заголовок з екрану. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11251 | - |
dc.description | Метою статті було розкрити поняття «критичне мислення» та його співвідношення із формуванням медіаграмотності у контексті вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти; розглянути особливості заохочення навичок критичного мислення у період інформаційної війни та воєнного стану; вивчити застосування евристичних технологій (сократівський диспут, сократівські запитання, асоціації, аналогії, таксономії Блума, мозковий штурм, інтерактивна лекція, тематичні дослідження, пошуково-творча діяльність тощо) для підвищення навичок критичного мислення студентів. | uk_UA |
dc.description.abstract | The paper is targeted to reveal the concept of “critical thinking” and its correlation with media literacy formation in the context of target language learning in higher education institutions; regard the peculiarities of critical thinking skills encouraging in the period of information war and actual martial state; examine the application of heuristic technologies (Socratic dispute, Socratic questions, Associations, Analogies, Bloom taxonomies, Brainstorming, Interactive lecture, case studies, Searching-Creative Activities, etc.) for boosting students’ critical thinking skills. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | critical thinking | uk_UA |
dc.subject | heuristic technologies | uk_UA |
dc.subject | information space | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | евристичні технології | uk_UA |
dc.subject | інформаційний простір | uk_UA |
dc.title | Encouraging Students’ Critical Thinking Skills in the Midst of Information Wars | uk_UA |
dc.title.alternative | Розвиток навичок критичного мислення студентів у розпал інформаційних війн | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Fomeko T._Encouraging Students’ Critical Thinking Skills in the Midst of Information Wars.pdf | 350,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.