Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11465
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Євгенія Миколаївна-
dc.contributor.authorBondar, Evgenya Mykolaivna-
dc.date.accessioned2024-01-25T09:26:34Z-
dc.date.available2024-01-25T09:26:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. М. Селезеньuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11465-
dc.descriptionThe theoretical basis of ensuring the innovative development of the enterprise was investigated in the qualification work; the state of innovation policy of the industrial enterprise was investigated; directions for ensuring the innovative development of the enterprise were developed; the conceptual principles of improving the process of managing the innovative development of the enterprise were formed; the selection of strategic directions of innovative development and the formulation of requirements for ensuring the quality of innovative products on the basis of marketing were carried out; measures for planning, development and verification of the design of a new product have been developed; the economic efficiency of the introduction of new products was assessed. Diagnostics of the innovative and production-marketing potential of the studied economy was carried out by the method of innovation potential by components: intellectual, informational, as well as scientific-research and production-marketing by components: financial, personnel, technological, marketing, organizational and management. It was determined that the main goals of marketing activities should be to ensure the survival of the enterprise in conditions of economic recession and high inflation through the introduction of innovative products. The choice of strategic directions of innovative development was carried out on the basis of assessing the need for the implementation of innovative projects, determining the criteria for evaluating the effectiveness of marketing activities, and it was proposed to ensure one's own competitiveness on the basis of a complete reformatting of the company's activities due to independent replenishment of the assortment and the formulation of requirements for ensuring the quality of innovative products on the basis of marketing and improvement their types in order to fully bring the company's product range closer to the needs of the Armed Forces. Based on the development of an innovative policy, an improved algorithm for the formation and implementation of a business project for the production of a mobile bath washing module is proposed. It has been proven that this activity meets the goals and objectives of finding a way to diversify the company's business, is rhythmic, and profitable. The assembly of the module is carried out with the funds of charitable funds and uses the material resources available at the enterprise as efficiently as possible.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади забезпечення інноваційного розвитку підприємства; досліджено стан інноваційної політики промислового підприємства; розроблено напрями забезпечення інноваційного розвитку підприємства; сформовано концептуальні засади удосконалення процесу управління інноваційним розвитком підприємства; проведено вибір стратегічних напрямків інноваційного розвитку та формулювання вимог щодо забезпечення якості інноваційних продуктів на засадах маркетингу; розроблено заходи з планування, розробки і перевірки задуму нового товару; оцінено економічну ефективність впровадження нової продукції. Проведена діагностика інноваційного й виробничо-збутового потенціалів досліджуваного господарства методикою інноваційного потенціалу за складовими: інтелектуальною, інформаційною, а також науково-дослідного та виробничо-збутового за складовими: фінансовою, кадровою, технологічною, маркетинговою, організаційно-управлінською. Визначено, що головні цілі маркетингової діяльності повинні полягати в забезпеченні виживання підприємства в умовах економічного спаду і високої інфляції через впровадження інноваційних продуктів. Вибір стратегічних напрямків інноваційного розвитку було здійснено на основі оцінки необхідності впровадження інноваційних проектів, визначення критеріїв оцінки ефективності маркетингової діяльності та запропоновано забезпечити власну конкурентоспроможність на основі повного переформатування діяльності підприємства за рахунок самостійного поповнення асортименту та формулювання вимог щодо забезпечення якості інноваційних продуктів на засадах маркетингу і вдосконалення їх видів з метою повного наближення асортименту продукції підприємства до потреб ЗСУ. На основі розробки інноваційної політики запропоновано вдосконалений алгоритм формування та реалізації бізнес-проекту по виробництву мобільного лазне прального модуля. Доведено, що даний від діяльності відповідає цілям та задачам пошуку шляху диверсифікації бізнесу підприємства, є ритмічним, та прибутковим. Комплектування модуля проводиться за кошти благодійних фондів та максимально ефективно використовує наявні на підприємстві матеріальні ресурси.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectінноваційний продуктuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectinnovative activityuk_UA
dc.subjectinnovative productuk_UA
dc.titleМаркетингове управління інноваційним розвитком промислового підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeMarketing management of innovative development of an industrial enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондар Є.М._Кваліфікаційна_робота_2023.pdf
  Restricted Access
1,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.