Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11676
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолотовська, Тетяна Павлівна-
dc.contributor.authorЄпик, Лариса Іванівна-
dc.contributor.authorЛемешева, Наталя Володимирівна-
dc.contributor.authorVolotovska, Tetyana Pavlivna-
dc.contributor.authorYepyk, Larysa Ivanivna-
dc.contributor.authorLemesheva, Natalya Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2024-03-04T09:18:19Z-
dc.date.available2024-03-04T09:18:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВолотовська Т. П. Роль ІКТ та інновацій у підготовці майбутніх фахівців в системі вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. П. Волотовська, Л. І. Єпик, Н. В. Лемешева // Академічні візії. – 2024. – № 28. – Режим доступу : https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/906. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11676-
dc.descriptionThe article determines that the structure and essence of the innovative educational process correspond to the dynamics and pace of social changes in society and high European standards of training highly qualified specialists. The purpose of the article was to analyze the role of information and communication and innovative technologies in the training of future specialists in the higher education system. It was determined that the main directions of using information and communication technologies in higher education are the development of various educational materials, pedagogical software tools, and the organization of intellectual leisure. Cloud technologies, electronic and distance learning, access to open educational resources also become an important component of the educational process.uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначено, що структура та сутність інноваційного освітнього процесу відповідають динаміці та темпам соціальних змін у суспільстві й високим європейським стандартам підготовки висококваліфікованих фахівців. Метою статті було проаналізувати роль інформаційно-комунікаційних та інноваційних технологій в підготовці майбутніх фахівців у системі вищої освіти. Визначено, що основними напрямками використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій освіті є розробка різних навчальних матеріалів, педагогічних програмних засобів, організація інтелектуального дозвілля. Важливою складовою освітнього процесу стають також хмарні технології, електронне та дистанційне навчання, доступ до відкритих освітніх ресурсів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectінноваційні методи навчанняuk_UA
dc.subjectinstitutions of higher educationuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectinnovative learning methodsuk_UA
dc.titleРоль ІКТ та інновацій у підготовці майбутніх фахівців в системі вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeThe role of ICT and innovations in the training of future specialists in the higher education systemuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єпик_Волотовська_Лемешева_стаття.pdf498,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.