Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11708
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМєлков, Ю. О.-
dc.contributor.authorMelkov, Yu. O.-
dc.date.accessioned2024-03-18T13:19:18Z-
dc.date.available2024-03-18T13:19:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМєлков Ю. О. Демократизація освітньої діяльності, «відкрита наука» та стратегії розвитку сучасного університету [Електронний ресурс] / О. Ю. Мєлков // Проблеми модернізації України : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції «Розбудова інноваційних економіки, менеджменту та освіти в умовах нової соціальної реальності», (Київ, 20 квітня 2021 р.). – Київ, 2021. – Вип. 12. – С. 316-318. – Режим доступу : https://maup.com.ua/assets/files/science/conf/problemi-modernizacii-12.pdf. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11708-
dc.descriptionAmong the challenges faced by today's higher education, and especially domestic universities, updated by the pandemic situation, occupy not the last place modernization of the education system, its problems related not only to distance education online learning, but also with radical shifts in the understanding of the goal and the means implementation of the educational process. The fact is that many of the teachers, students and administrative employees of domestic higher education institutions turned out to be not fully ready for work and to study in such a remote mode, - and we are not talking about availability and the ability to use computer devices and appropriate software, and, in particular, about the possibility of independently building one's own educational trajectory, about the ability to act as a full-fledged subject of one's life, effectively planning and organizing one's work and lifestyle.uk_UA
dc.description.abstractСеред тих викликів, з якими зустрічається сьогоденна вища освіта, й особливо вітчизняні університети, не останнє місце займає актуалізована ситуацією пандемії модернізація системи освіти, ті її проблеми, що пов’язані не лише з дистанційним онлайн-навчанням, але й із радикальними зрушеннями у розумінні мети та засобів здійснення освітнього процесу. Справа в тому, що багато хто з викладачів, студенів і адміністративних працівників вітчизняних ЗВО виявився не повністю готовим до праці та до навчання в такому дистанційному режимі, — і мова тут не про наявність і вміння використовувати комп’ютерні прилади та відповідні програмні засоби, а, зокрема, про можливість самостійно вибудовувати власну освітню траєкторію, про здатність виступати повноцінним суб’єктом своєї життєдіяльності, ефективно плануючи й організовуючи свою працю та спосіб життяuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectвідкрите середовище навчанняuk_UA
dc.subjectстратегія розвитку університетуuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectopen learning environmentuk_UA
dc.subjectuniversity development strategyuk_UA
dc.titleДемократизація освітньої діяльності, «відкрита наука» та стратегії розвитку сучасного університетуuk_UA
dc.title.alternativeDemocratization of educational activity, "open science" and development strategies of a modern universityuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
316-318.pdf77,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.