Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКосенко, Владислав Юрійович-
dc.contributor.authorKosenko, Vladyslav Yuriyovych-
dc.date.accessioned2024-07-10T12:18:13Z-
dc.date.available2024-07-10T12:18:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Л. О. Дашутінаuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11909-
dc.descriptionThe qualification work considers approaches to improving the management of sales activities at a processing enterprise; provides an organizational and economic description of the studied enterprise; examines the effectiveness of sales activities of the processing enterprise; determines the compliance of sales prices of the processing enterprise; suggests directions for improving sales activities at the processing enterprise Sumy Butter and Cheese Factory LLC. Expansion of sales channels and diversification of the customer base is a prerequisite for increasing the competitiveness of a processing enterprise. The proposed algorithm of actions provides for a comprehensive approach that includes market analysis, strategy development, introduction of new sales channels, attraction of new customers, optimization of logistics and continuous monitoring of efficiency. Implementation of the proposed measures will allow to expand the market presence and ensure sustainable growth of sales and profitability of the enterprise.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі розглянуто підходи щодо удосконалення управління збутовою діяльністю на переробному підприємстві; надано організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства; досліджено результативність збутової діяльності переробного підприємства; здійснено визначення відповідності цін реалізації переробного підприємства; запропоновані напрями удосконалення збутової діяльності на переробному підприємстві ТОВ «Сумська маслосирбаза». Розширення каналів збуту та диверсифікація клієнтської бази є необхідною умовою для підвищення конкурентоспроможності переробного підприємства. Запропонований алгоритм дій передбачає комплексний підхід, який охоплює аналіз ринку, розробку стратегії, впровадження нових каналів збуту, залучення нових клієнтів, оптимізацію логістики та постійний моніторинг ефективності. Впровадження запропонованих заходів дозволить розширити присутність на ринку та забезпечити стійке зростання обсягів збуту та прибутковості підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.titleУправління збутовою діяльністю на переробному підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeManagement of sales activities at the processing enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Косенко Владислав.pdf
  Restricted Access
1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.