Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11915
Назва: Удосконалення стратегічного менеджменту на підприємстві
Інші назви: Improvement of strategic management at the enterprise
Автори: Гірченко, Денис Сергійович
Hirchenko, Denys Serhiyovych
Ключові слова: стратегічний менеджмент
підприємство
сільське господарство
strategic management
enterprise
agriculture
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. М. Харченко
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі досліджено теоретико-методичні основи удосконалення стратегічного менеджменту на підприємстві, проведено організаційно-економічну характеристику підприємства; досліджено зовнішні та внутрішні фактори на підприємстві; здійснена оцінка стратегічного менеджменту на підприємстві; запропоновано напрями удосконалення стратегічного менеджменту на підприємстві. Для удосконалення стратегічного менеджменту на підприємстві запропоновано блок стратегій «виживання», «стабілізації» та «росту». Завоювання і обслуговування нових сегментів ринку передбачає на меті утримання своєї ніші в аграрній сфері діяльності, перегляд каналів реалізації, оптимальні та передбачливі розрахунки доходу підприємства, поетапні реалізації виробленої продукції. Всі ці стратегії принесуть додаткові доходи підприємству і покращать рівень рентабельності підприємства.
Опис: In the qualification work, the theoretical and methodological foundations of improving strategic management at the enterprise were investigated, the organizational and economic characteristics of the enterprise were carried out; external and internal factors at the enterprise were investigated; assessment of strategic management at the enterprise was carried out; directions for improving strategic management at the enterprise are proposed. To improve strategic management at the enterprise, a block of "survival", "stabilization" and "growth" strategies for conquering and serving new market segments is proposed, with the aim of maintaining its niche in the agrarian sphere of activity, review of sales channels, optimal and predictable calculations of the enterprise's income, phased sales of manufactured products, all these strategies will bring additional income to the enterprise and improve the level of profitability of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11915
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Г_рченко.pdf
  Restricted Access
702,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.