Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorOlayinka, Amola Adegoke-
dc.contributor.authorОлайінка, Амола Адегоке-
dc.date.accessioned2024-07-11T07:42:48Z-
dc.date.available2024-07-11T07:42:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationFaculty of Economics and Management ; of science manager L. Mohylnauk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11921-
dc.descriptionВ кваліфікаційній роботі розглянуто сутнісну природу управління просування послуг на підприємстві; розглянуто дефініції «послуга» та «управління просування послуг на підприємстві»; наголошено, що для сфери послуг 4Р розширюються до 7Р; визначено методику оцінки управління просуванням послуг на підприємстві. Надано загальну організаційно-економічну характеристику діяльності Deutsche Post DHL Group (Germany); проаналізовано стан управління основними послугами підприємства; здійснено моніторинг стану управління просуванням послуг в Deutsche Post DHL Group; приведено SWOT-аналіз Deutsche Post DHL Group. Надані пропозиції щодо вдосконалення управління просуванням послуг в Deutsche Post DHL Group.uk_UA
dc.description.abstractThe qualification work considers the essential nature of service promotion management in an enterprise; the definitions of «service» and «service promotion management in an enterprise» are considered; it is emphasized that for the service sector the 4Ps are expanded to 7Ps; the methodology for assessing the management of service promotion in an enterprise is determined. The general organizational and economic characteristics of the Deutsche Post DHL Group (Germany) are provided; the status of management of the main services of the enterprise is analysed; the status of service promotion management in the Deutsche Post DHL Group is monitored; a SWOT analysis of the Deutsche Post DHL Group is presented. Suggestions for improving the management of service promotion in the Deutsche Post DHL Group are provided.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherSNAUuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleManaging the promotion of services in the enterpriseuk_UA
dc.title.alternativeУправління просуванням послуг на підприємствіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна Амола англ.pdf
  Restricted Access
2,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.