Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12041
Назва: Складнощі впровадження європейських стандартів в українських вишах
Інші назви: Difficulties of implementation of European standards in Ukrainian universities
Автори: Тамаркіна, Ольга Леонідівна
Байдак, Людмила Іванівна
Tamarkina, Olha Leonidivna
Baidak, Lyudmyla Ivanivna
Ключові слова: болонський процес
європейські стандарти освіти
реформування навчальних процесів
the Bologna Process
European education standards
reforming educational processes
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Тамаркіна О. Л. Складнощі впровадження європейських стандартів в українських вишах [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна, Л. І. Байдак // Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору. – 2024. – Т. 92, № 1(2). – С. 280-287.
Короткий огляд (реферат): В даній статті автором розглядається проблема якості та стандартів, що пояснюється швидким розвитком вищої освіти і водночас підвищенням вартості освітніх послуг для держави і людей. Європа має намір здійснити свою мету стати найбільш динамічною і інтелектуальною економікою у світі (Лісабонська Стратегія). Нові ініціативи і вимоги, що виникають як в Європі, так і поза її межами, з огляду на інтернаціоналізацію вищої освіти, потребують відповідної реакції. Формування системи забезпечення якості, заснованої на єдиних стандартах і рекомендаціях, свідчить про виникнення справжнього європейського виміру у сфері забезпечення якості, що має посилити привабливість Європейського простору вищої освіти. Приєднавшись до Болонського процесу, Україна взяла на себе зобов’язання проводити роботу з приведення якості національної освіти у відповідність до європейських стандартів.
Опис: In this article, the author examines the problem of quality and standards, which is explained by the rapid development of higher education and at the same time the increase in the cost of educational services for the state and people. Europe intends to achieve its goal of becoming the most dynamic and intellectual economy in the world (Lisbon Strategy). New initiatives and requirements arising both in Europe and outside of Europe, in view of the internationalization of higher education, require an appropriate response. The formation of a quality assurance system based on uniform standards and recommendations indicates the emergence of a true European dimension in the field of quality assurance, which should strengthen the attractiveness of the European Higher Education Area. By joining the Bologna process, Ukraine undertook to carry out work on bringing the quality of national education in line with European standards.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12041
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2, стаття.pdf703,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.