Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12049
Title: Роль інформаційних технологій при вивченні вищої математики в аграрних університетах
Other Titles: The role of information technologies when studying higher mathematics in agricultural universities
Authors: Борозенець, Н. С.
Borozenets, N.
Keywords: вища математика
інноваційні технології
студенти
higher mathematics
innovative technologies
students
Issue Date: 2024
Citation: Борозенець Н. С. Роль інформаційних технологій при вивченні вищої математики в аграрних університетах [Електронний ресурс] / Н. С. Борозенець // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та бізнесі», (Київ, 25-26 квітня 2024 р.). – Київ, 2024
Abstract: Вивчення вищої математики в аграрних університетах має свою специфіку. Крім класичного викладання дисципліни, необхідно враховувати фахову спрямованість і проектувати математичні знання студентів на професійну діяльність в аграрному виробництві. Під час занять з вищої математики доцільно використовувати віртуальні середовища для вивчення математичних моделей, що виникають під час експериментів, які є важливими для аграрної сфери; програмне забезпечення для аналізу даних у сільському господарстві та природничих науках; відкриті лекції, семінари та дискусії з провідними вченими і фахівцями у галузі математики та сільського господарства; математичні пакети для досліджень в аграрному секторі економіки. У процесі вивчення вищої математики застосування цифрових технологій має ключове значення і використовується як інструмент для поліпшення навчання, розуміння та застосування математичних концепцій. У контексті цифрової трансформації можна застосовувати наступні інструменти: відкрите навчання; інтерактивні онлайн-курси; комп'ютерне моделювання; використання онлайн-тестів, автоматизованих систем оцінювання та аналізу даних. Також застосування інформаційних технологій активізує навчально-пізнавальну діяльність студентів, що обумовлює стимулювання мотивації та інтересу до навчання, застосування активних методів навчання, підвищення наочності навчального процесу, розвиток критичного мислення та інтелектуальних здібностей студентів тощо.
Description: The study of higher mathematics in agricultural universities has its own specifics. In addition to the classical teaching of the discipline, it is necessary to take into account the professional orientation and project mathematical knowledge of students for professional activity in agricultural production. During classes in higher mathematics, it is advisable to use virtual environments to study mathematical models that arise during experiments, which are important for the agrarian sphere; software for data analysis in agriculture and life sciences; open lectures, seminars and discussions with leading scientists and specialists in the field of mathematics and agriculture; mathematical packages for research in the agricultural sector of the economy. In the process of learning higher mathematics, the application of digital technologies is of key importance and is used as a tool to improve learning, understanding and application of mathematical concepts. In the context of digital transformation, the following tools can be used: open learning; interactive online courses; computer modeling; use of online tests, automated assessment systems and data analysis. Also, the use of information technologies activates the educational and cognitive activity of students, which determines the stimulation of motivation and interest in learning, the use of active learning methods, increasing the visibility of the educational process, the development of critical thinking and intellectual abilities of students.
URI: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12049
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Борозенець Н.С. тези Київ.pdf191,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.