Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12058
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШвець, Ольга Григорівна-
dc.contributor.authorІвченко, Вікторія Дмитрівна-
dc.contributor.authorShvets, Olha-
dc.contributor.authorIvchenko, Victoria-
dc.date.accessioned2024-08-01T06:57:28Z-
dc.date.available2024-08-01T06:57:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШвець О. Г. Вивчення теми «Основи електрохімії» на засадах системно-інтегративного підходу [Електронний ресурс] / О. Г. Швець, В. Д. Івченко // VІІІ Всеукраїнська наукова конференція «Актуальні задачі хімії : дослідження та перспективи», (Житомир, 1 травня 2024 р.). – Житомир : Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2024. – С. 276-278.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12058-
dc.descriptionThe article describes the possibilities of using an integrative approach to the study of chemical disciplines by students of different specialties. The features of the content component of such an approach are considered on the example of studying the invariant issues of the topic “Fundamentals of Electrochemistry”, in particular electrochemical processes, operation of chemical sources of electric current, electrolysis of solutions and melts of salts, corrosion and methods of protection against it. The variable part includes information on soil, biological and concrete corrosion, etc. The procedural component of the integrative approach includes such methods and forms of training organization as: lecture, practical training, work with printed and electronic sources, and examples of their application are given.uk_UA
dc.description.abstractУ статті описано можливості використання інтегративного підходу до вивчення хімічних дисциплін студентами різних спеціальностей. Особливості змістовного компоненту такого підходу розглянуто на прикладі вивчення інваріантні питань теми «Основи електрохімії», зокрема електрохімічні процеси, робота хімічних джерел електричного струму, електроліз розчинів і розплавів солей, корозія та способи захисту від неї. До варіативної частини, віднесено інформацію про ґрунтову, біологічну та корозію бетону, тощо. До процесуального компоненту інтегративного підходу віднесено такі методи і форми організації навчання, як: лекція, практичне заняття, робота з друкованими та електронними джерелами і наведено приклади їх застосування.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЖитомирський державний університет імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectнавчання хіміїuk_UA
dc.subjectстуденти біотехнологиuk_UA
dc.subjectстуденти агрономиuk_UA
dc.subjectteaching chemistryuk_UA
dc.subjectbiotechnology studentsuk_UA
dc.subjectagronomy studentsuk_UA
dc.titleВивчення теми «Основи електрохімії» на засадах системно-інтегративного підходуuk_UA
dc.title.alternativeStudying the topic «Basics of electrochemistry» on the basis of system-integrative approachuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Швець Івченко 1. pdf.pdf445,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.