Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12104
Назва: Strategic status quo and trend of enterprise economic management innovation based on Media Group
Інші назви: Стратегія статус-кво та тренд інноваційного управління економікою підприємства на базі Media Group
Автори: Dashutina, Liudmyla Oleksandrivna
Xu, Tian
Дашутіна, Людмила Олександрівна
Сюй, Тянь
Ключові слова: globalization
enterprise development
strategic practices
глобалізація
розвиток підприємства
стратегічні практики
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Dashutina L. Strategic status quo and trend of enterprise economic management innovation based on Media Group [Electronic resource] / L. Dashutina, Tian Xu // Український журнал прикладної економіки та техніки. – 2023. – Т. 8, № 3. – С. 238-251. – Режим доступу : http://ujae.org.ua/publications/2023-4/. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): This article is devoted to an overview of Midea Group, which works in the household appliances industry. Midea Group consists of three listed companies and four industrial groups, making it one of the largest manufacturing and exporting centers for white goods in China. It found that over the years, the company has expanded its portfolio across five business segments: smart home, building technology, industrial technology, robotics and automation, and digital innovation. The company operates in more than 200 countries and regions. The article considers the importance of effective management of the economy of the enterprise in the modern business landscape. Skillful economic management has been proven to be vital for optimizing resource allocation, increasing profitability, and ensuring sustainable development. The importance of innovations in economic management is defined and an analysis of various indicators of economic management for different periods of time is given. The economic analysis of Midea Group was carried out using the POWERSWOT analysis method, which characterizes several factors that contribute to its success. Midea Group's management decisions have been found to be practical and the company uses incentive plans to motivate employees, resulting in impressive growth in operating income. Midea Group's commitment to compliance and policy opportunities has been identified, which has helped it maintain a steady growth in ROI and R&D investment while maintaining sustainable operations. The company's use of profits from non-operating investments has contributed to diversified growth, despite the fact that it is prudently managing its debt. Midea Group focuses on complex incentive plans and a people-oriented approach, extending share incentive plans to employees of various positions. The company prioritizes sustainable development, using the principles of economic management to improve its long-term prospects and sustainability in the global market.
Опис: Дана стаття присвячена огляду діяльності Midea Group, що працює в промисловості побутової техніки. Midea Group складається з трьох зареєстрованих на біржі компаній і чотирьох промислових груп, що робить її одним із найбільших центрів виробництва та експорту білої техніки в Китаї. Виявлено, що за роки діяльності компанія розширила свій портфель у п’яти бізнес-сегментах: розумний дім, будівельні технології, промислові технології, робототехніка та автоматизація, а також цифрові інновації. Компанія працює більш ніж в 200 країнах і регіонах. У статті розглядається важливість ефективного управління економікою підприємства в сучасному бізнес-ландшафті. Доведено, що вміле економічне управління є життєво важливим для оптимізації розподілу ресурсів, підвищення прибутковості та забезпечення сталого розвитку. Визначено значення інновацій в управлінні економікою та наведено аналіз різних показників управління економікою за різні періоди часу. Економічний аналіз Midea Group здійснено за допомогою методу аналізу POWERSWOT, який характеризує кілька факторів, що сприяють її успіху. Виявлено, що управлінські рішення Midea Group є практичними, і компанія використовує плани стимулів для мотивації співробітників, що призвело до вражаючого зростання операційного доходу. З’ясовано зобов’язання Midea Group щодо дотримання правил і використання можливостей політики, що допомогли їй підтримувати стабільне зростання рентабельності інвестицій та інвестицій у дослідження та розробки, підтримуючи стійку діяльність. Використання компанією прибутку від неопераційних інвестицій сприяло диверсифікованому розвитку, незважаючи на те, що вона розсудливо управляє своїм боргом. Midea Group зосереджується на складних планах заохочення та підході, орієнтованому на людей, поширюючи плани заохочення акцій на працівників різних посад. Компанія надає пріоритет сталому розвитку, використовуючи принципи економічного менеджменту для покращення своїх довгострокових перспектив і стійкості на глобальному ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12104
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Dashutina, Xu Tian.pdf657,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.