Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12111
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lushchyk, Yuliia | - |
dc.contributor.author | Bilotserkovets, Marina | - |
dc.contributor.author | Fomenko, Tatiana | - |
dc.contributor.author | Klochkova, Tetiana | - |
dc.contributor.author | Berestok, Olha | - |
dc.contributor.author | Tsyhanok, Hanna | - |
dc.contributor.author | Shcherbyna, Yuliia | - |
dc.contributor.author | Bilokopytov, Vasyl | - |
dc.contributor.author | Лущик, Юлія | - |
dc.contributor.author | Білоцерковець, Марина | - |
dc.contributor.author | Фоменко, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Клочкова, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Бересток, Ольга | - |
dc.contributor.author | Циганок, Ганна | - |
dc.contributor.author | Щербина, Юлія | - |
dc.contributor.author | Білокопитов, Василь | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-05T11:47:56Z | - |
dc.date.available | 2024-08-05T11:47:56Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Ukrainian HEI Students’ Perceptions and Attitudes Towards Fostering Media Literacy and Critical Thinking in EFL Learning [Electronic resource] / Y. Lushchyk, М. Bilotserkovets, T. Fomenko [and other] // Journal of Curriculum and Teaching. – 2024. – Vol. 13, № 1. – Р. 180-194. – Режим доступу : https://doi.org/10.5430/jct.v13n1p180. – Заголовок з екрану. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12111 | - |
dc.description | Дослідження вивчало думки та сприйняття українських студентів вищих навчальних закладів медіаграмотності та навичок критичного мислення під час навчання EFL до та після участі в серії тренінгів. Модуль проект Жан Моне «Екстраполяція стратегій ЄС для підвищення медіаграмотності студентів в українській вищій освіті» мав на меті надати студентам необхідні навички орієнтуватися в складнощах сучасного медіаландшафту, оцінювати джерела інформації, формувати такі компетенції студентів, як критичне мислення, фактчекінг, цифрова безпека, стійкість до маніпуляцій ЗМІ. | uk_UA |
dc.description.abstract | The study examined Ukrainian HEI students’ opinions and perceptions of media literacy and critical thinking skills in EFL learning before and after participation in the set of trainings. Being created in the framework of the Jean Monnet Module project “EU strategies extrapolation for boosting students’ media literacy in Ukrainian higher education”, it was aimed to empower students with essential skills for navigating the complexities of the modern media landscape, evaluating information sources, forming such students’ competencies as critical thinking, fact-checking, digital security, resistance to media manipulation. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | critical thinking | uk_UA |
dc.subject | Google Forms | uk_UA |
dc.subject | HEI students | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | Google форми | uk_UA |
dc.subject | студенти ВНЗ | uk_UA |
dc.title | Ukrainian HEI Students’ Perceptions and Attitudes Towards Fostering Media Literacy and Critical Thinking in EFL Learning | uk_UA |
dc.title.alternative | Сприйняття та ставлення студентів українських ВНЗ до виховання медіаграмотності і критичного мислення в EFL | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ukrainian_HEI_Students_Perceptions_and_Attitudes_.pdf | 650,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.