Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLushchyk, Yuliia-
dc.contributor.authorBilotserkovets, Marina-
dc.contributor.authorFomenko, Tatiana-
dc.contributor.authorKlochkova, Tetiana-
dc.contributor.authorBerestok, Olha-
dc.contributor.authorTsyhanok, Hanna-
dc.contributor.authorShcherbyna, Yuliia-
dc.contributor.authorBilokopytov, Vasyl-
dc.contributor.authorЛущик, Юлія-
dc.contributor.authorБілоцерковець, Марина-
dc.contributor.authorФоменко, Тетяна-
dc.contributor.authorКлочкова, Тетяна-
dc.contributor.authorБересток, Ольга-
dc.contributor.authorЦиганок, Ганна-
dc.contributor.authorЩербина, Юлія-
dc.contributor.authorБілокопитов, Василь-
dc.date.accessioned2024-08-05T11:47:56Z-
dc.date.available2024-08-05T11:47:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationUkrainian HEI Students’ Perceptions and Attitudes Towards Fostering Media Literacy and Critical Thinking in EFL Learning [Electronic resource] / Y. Lushchyk, М. Bilotserkovets, T. Fomenko [and other] // Journal of Curriculum and Teaching. – 2024. – Vol. 13, № 1. – Р. 180-194. – Режим доступу : https://doi.org/10.5430/jct.v13n1p180. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12111-
dc.descriptionДослідження вивчало думки та сприйняття українських студентів вищих навчальних закладів медіаграмотності та навичок критичного мислення під час навчання EFL до та після участі в серії тренінгів. Модуль проект Жан Моне «Екстраполяція стратегій ЄС для підвищення медіаграмотності студентів в українській вищій освіті» мав на меті надати студентам необхідні навички орієнтуватися в складнощах сучасного медіаландшафту, оцінювати джерела інформації, формувати такі компетенції студентів, як критичне мислення, фактчекінг, цифрова безпека, стійкість до маніпуляцій ЗМІ.uk_UA
dc.description.abstractThe study examined Ukrainian HEI students’ opinions and perceptions of media literacy and critical thinking skills in EFL learning before and after participation in the set of trainings. Being created in the framework of the Jean Monnet Module project “EU strategies extrapolation for boosting students’ media literacy in Ukrainian higher education”, it was aimed to empower students with essential skills for navigating the complexities of the modern media landscape, evaluating information sources, forming such students’ competencies as critical thinking, fact-checking, digital security, resistance to media manipulation.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectGoogle Formsuk_UA
dc.subjectHEI studentsuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectGoogle формиuk_UA
dc.subjectстуденти ВНЗuk_UA
dc.titleUkrainian HEI Students’ Perceptions and Attitudes Towards Fostering Media Literacy and Critical Thinking in EFL Learninguk_UA
dc.title.alternativeСприйняття та ставлення студентів українських ВНЗ до виховання медіаграмотності і критичного мислення в EFLuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ukrainian_HEI_Students_Perceptions_and_Attitudes_.pdf650,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.