Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12174
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДовжик, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorDovzhyk, Olena Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2024-08-12T09:38:04Z-
dc.date.available2024-08-12T09:38:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДовжик О.О. Облік соціальної відповідальності: особливості вимірювання та звітування [Електронний ресурс] / О. О. Довжик // Успіхи і досягнення у науці. – Сер. «Соціальні та поведінкові науки». – 2024. – № 3 (3)uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12174-
dc.descriptionBusinesses operate in a broader societal context where non-financial factors can have a significant impact on long-term sustainability and success. Accountants are increasingly involved in measuring and reporting social and environmental performance, aligning it with corporate strategies and providing information that goes beyond simple financial statements. The article defines the essence of social responsibility and its components. The theoretical foundations of social accounting, its place in the system of traditional accounting are studied, the features of social accounting and its limitations are identified. The essence of the concept of social responsibility of business is defined, the advantages of social responsibility accounting and measurement methods used in social responsibility accounting are studied. The main directions of tasks of socially responsible business have been formed, in the context of which social costs are defined as the main object of social accounting. It has been proved that, as a rule, traditional accounting focuses on the information needs of only those participants in economic activity that are related to the distribution of resources available to the business entity. It is noted that social reporting goes beyond traditional financial reporting, considering the broader impact of business on society and the environment. Socially responsible activities recognise that companies have a responsibility to their stakeholders and society as a whole, in addition to the pursuit of profit. It is proved that there is a need to develop a comprehensive approach to social accounting or its components at those enterprises that have chosen a socially oriented vector of development. Further scientific research will address the solution of these problems.uk_UA
dc.description.abstractБізнес працює в ширшому суспільному контексті, де нефінансові фактори можуть суттєво впливати на довгострокову стійкість та успіх. Бухгалтери все частіше беруть участь у вимірюванні соціальних та екологічних показників та складанні звітності, узгоджуючи їх з корпоративними стратегіями та надаючи інформацію, яка виходить за рамки простої фінансової звітності. У статті наведено сутність соціальної відповідальності та її складових. Досліджено теоретичні основи соціального обліку, його місце в системі традиційного бухгалтерського обліку, визначено особливості соціального обліку та його обмеження. Визначено сутність концепції соціальної відповідальності бізнесу, досліджено переваги обліку соціальної відповідальності та методи вимірювання, що застосовуються в обліку соціальної відповідальності. Сформовано основні напрямки завдань соціально відповідального бізнесу, в розрізі яких визначено соціальні витрати як основний об’єкт соціального обліку. Доведено, що, зазвичай, традиційний облік зосереджується на інформаційних потребах лише тих учасників господарської діяльності, які мають відношення до розподілу наявних у суб’єкта господарювання ресурсів. Зазначено, що соціальна звітність виходить за рамки традиційної фінансової звітності, розглядаючи ширший вплив бізнесу на суспільство та навколишнє середовище. Соціальнио відповідальна діяльність визнає, що компанії несуть відповідальність перед зацікавленими сторонами та суспільством в цілому, окрім прагнення до отримання прибутку. Доведено, що виникає потреба в розробленні комплексного підходу до постановки соціального обліку або його складових на тих підприємствах, які обрали для себе соціально орієнтований вектор розвитку. Подальші наукові дослідження будуть стосуватися розв’язання окреслених проблем.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectбухгалтерський облікuk_UA
dc.subjectsustainable developmentuk_UA
dc.subjectcorporate social responsibilityuk_UA
dc.subjectaccountinguk_UA
dc.titleОблік соціальної відповідальності : особливості вимірювання та звітуванняuk_UA
dc.title.alternativeSocial responsibility accounting : measurement and reporting featuresuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Довжик_стаття 1.pdf463,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.