Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12372
Назва: Research on High Quality Development of Radio and Television Enterprises
Інші назви: Дослідження розвитку якості радіо- і телевізійних підприємств
Автори: Chu, Wenjing
Чу, Венджін
Ключові слова: high-quality
development of broadcasting and television enterprises
brand building
якість
розвиток телерадіоорганізації
побудова бренду
Дата публікації: 2024
Видавництво: SNAU
Бібліографічний опис: Faculty of Economics and Management ; of science manager Y. Tkal
Короткий огляд (реферат): With the changing market competition environment, network terminals such as smartphones, OTT, IPTV, etc. have given users more choices to watch TV programs, and new generation information technologies such as artificial intelligence, the Internet of Things, and big data are accelerating iteration. In the new era, the broadcasting and television network can only rely on the power of new technologies to improve quality and innovate in key areas such as brand positioning, brand image, brand extension, and smart broadcasting, in order to meet the needs of more household users and successfully achieve transformation and upgrading. Questions related to improving the management system of the enterprise were investigated by such scientists as Biggerstaff., Bogomolov., Iorgulescu., Mlkva., Twwna., Qianjin., Xia Ziqian., Tian Hui., Gao Weiguo., Li Wei., CAI Qi. and other, but despite the large number of publications on the topic, this issue needs more extensive research.
Опис: У мінливому середовищі ринкової конкуренції мережеві термінали, такі як смартфони, OTT, IPTV тощо, надали користувачам більше можливостей для перегляду телепрограм, а інформаційні технології нового покоління, такі як штучний інтелект, інтернет речей та великі дані, прискорюють ітерацію. У нову еру телерадіомовна та телевізійна мережа може покладатися лише на силу нових технологій для підвищення якості та впровадження інновацій у таких ключових сферах, як позиціонування бренду, імідж бренду, розширення бренду та інтелектуальне мовлення, щоб задовольнити потреби більшої кількості домогосподарств та успішно досягти трансформації та модернізації. Питання, пов'язані з удосконаленням системи управління підприємством, досліджували такі вчені, як Біггерстафф, Богомолов, Йоргулеску, Млква, Твна, Цяньцзінь, Ся Цицянь, Тянь Хуей, Гао Вейгуо, Лі Вей, Цай Ци та інші, але, незважаючи на велику кількість публікацій на цю тему, це питання потребує більш широкого дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12372
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chu Wenjing.pdf
  Restricted Access
377,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.