Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12460
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопенко, Андрій Олександрович-
dc.contributor.authorProkopenko, Andrii Oleksandrovych-
dc.date.accessioned2024-09-26T09:05:36Z-
dc.date.available2024-09-26T09:05:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. В. Устікuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12460-
dc.descriptionThe qualification work is dedicated to finding ways to improve branding in managing the development of an agrarian enterprise. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of branding in managing the development of an agrarian enterprise were investigated, the types and tools of brands were characterized, the models of brand formation and introduction to the market were considered, and the key differences between the branding of agricultural and trading enterprises were considered. In addition, the author researched the structure of brand capital and the advantages it provides to the enterprise. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the enterprise under study, and analyzes its marketing activities. In addition, an assessment of marketing activities at the enterprise was carried out, a SWOT analysis and a PEST analysis of the agricultural enterprise were carried out. According to the results of the consumer survey, the author evaluated the effectiveness of marketing measures in promoting the brand, which is part of the company's portfolio. The third chapter substantiates the directions of strategic development of the agrarian enterprise thanks to branding. Thanks to the conducted assessment of the effectiveness of the use of the company's brand, a marketing strategy was proposed to increase profits by increasing the effectiveness of the individuality of the brand. The implementation of the smart-specialization process is substantiated and the concept of intensive "smart" specialization for the enterprise under study is developed. The author also justified the process of creating an agricultural enterprise brand and defined the place of branding in enterprise management.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена пошуку шляхів удосконалення брендингу в управлінні розвитком аграрного підприємства. В першому розділі досліджено теоретико-методологічні основи брендинг в управлінні розвитком аграрного підприємства, охарактеризовано види та інструменти брендів, розглянуто моделі формування та виведення бренду на ринок, розглянуто ключові відмінності брендингу аграрних та торговельних підприємств. Крім того автором досліджено структуру бренд-капіталу та переваги, які він надає підприємству. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено оцінювання маркетингової діяльності на підприємстві, проведено SWOT-аналіз та PEST-аналіз аграрного підприємства. За результатам проведеного опитування споживачів, автором проведено оцінювання результативності маркетингових заходів в просуванні бренду, що входить до портфелю підприємства . В третьому розділі обґрунтовано напрями стратегічного розвитку аграрного підприємства завдяки брендингу. Завдяки проведеному оцінюванню ефективності використання бренду підприємства, запропоновано маркетингову стратегію для збільшення прибутку через підвищення ефективності індивідуальності бренду. Обґрунтовано впровадження процесу smart-спеціалізації та розроблено концепцію інтенсивної «розумної» спеціалізації для досліджуваного підприємства. Також автором обґрунтовано процес створення бренду агропідприємства та визначено місце брендингу в управлінні підприємством.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectагробізнесuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectagribusinessuk_UA
dc.titleБрендинг в управлінні розвитком аграрного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeBranding in managing the development of an agrarian enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплмна робота Прокопенко.pdf
  Restricted Access
1,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.