Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12681
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Котелевець, С. О. | - |
dc.contributor.author | Kotelevets, S. O. | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-21T11:26:32Z | - |
dc.date.available | 2024-10-21T11:26:32Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Котелевець С. О. Мета та завдання навчання математики студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / С. О. Котелевець // Технології XXI сторіччя : збірник тез за матеріалами 29-ї Міжнародної науково-практичної конференції, (Суми, 20-22 листопада, 2023 р.). – Суми, 2023. – Ч. 2. – C. 146-147. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12681 | - |
dc.description | The purpose of teaching mathematics in a higher education institution (hereinafter - HEI) is to form and develop students' professional knowledge, skills and abilities that will form the basis of the creative level of performing basic production functions. Teaching mathematics in higher education is characterised by the multiplicity and diversity of the disciplines themselves, which are taught specifically for future specialists in various fields. In teaching mathematics in higher education, teachers use their own methods to train future specialists in various fields. Teaching mathematics at universities combines mathematics, logic, pedagogy and psychology. The use of logic in teaching mathematics is associated with the study of pedagogical problems and the study of elements of logic as a working tool for teaching mathematics in higher education. Therefore, the problems of teaching mathematics at universities cannot be solved without taking into account the psychology of students and their level of thinking. | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою викладання математики у вищому навчальному закладі (далі - ВНЗ) є формування і розвиток у студентів професійних знань, умінь та навичок, які становитимуть основу творчого рівня виконання основних виробничих функцій. Викладання математики у ВНЗ характеризується багаточисленністю й різноманітністю самих дисциплін, які викладаються специфічно для майбутніх фахівців різного профілю. Викладачі, у навчанні математики у ВНЗ, застосовують власні методи для підготовки майбутніх фахівців різних спеціальностей. Викладання математики у ВНЗ поєднує в собі математику, логіку, педагогіку та психологію. Застосування логіки у викладанні математики пов’язано з дослідженням педагогічних проблем та з вивченням елементів логіки як робочого інструменту викладання математики у ВНЗ. Тому проблеми викладання математики у ВНЗ не можна вирішити без урахування психології студентів та їхнього рівня мислення. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | вищий навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | викладання математики | uk_UA |
dc.subject | фахівці | uk_UA |
dc.subject | higher education institution | uk_UA |
dc.subject | teaching mathematics | uk_UA |
dc.subject | specialists | uk_UA |
dc.title | Мета та завдання навчання математики студентів вищих навчальних закладів | uk_UA |
dc.title.alternative | Aims and objectives of teaching mathematics to students of higher education institutions | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
146-147.pdf | 298 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.