Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12681
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотелевець, С. О.-
dc.contributor.authorKotelevets, S. O.-
dc.date.accessioned2024-10-21T11:26:32Z-
dc.date.available2024-10-21T11:26:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКотелевець С. О. Мета та завдання навчання математики студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / С. О. Котелевець // Технології XXI сторіччя : збірник тез за матеріалами 29-ї Міжнародної науково-практичної конференції, (Суми, 20-22 листопада, 2023 р.). – Суми, 2023. – Ч. 2. – C. 146-147.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12681-
dc.descriptionThe purpose of teaching mathematics in a higher education institution (hereinafter - HEI) is to form and develop students' professional knowledge, skills and abilities that will form the basis of the creative level of performing basic production functions. Teaching mathematics in higher education is characterised by the multiplicity and diversity of the disciplines themselves, which are taught specifically for future specialists in various fields. In teaching mathematics in higher education, teachers use their own methods to train future specialists in various fields. Teaching mathematics at universities combines mathematics, logic, pedagogy and psychology. The use of logic in teaching mathematics is associated with the study of pedagogical problems and the study of elements of logic as a working tool for teaching mathematics in higher education. Therefore, the problems of teaching mathematics at universities cannot be solved without taking into account the psychology of students and their level of thinking.uk_UA
dc.description.abstractМетою викладання математики у вищому навчальному закладі (далі - ВНЗ) є формування і розвиток у студентів професійних знань, умінь та навичок, які становитимуть основу творчого рівня виконання основних виробничих функцій. Викладання математики у ВНЗ характеризується багаточисленністю й різноманітністю самих дисциплін, які викладаються специфічно для майбутніх фахівців різного профілю. Викладачі, у навчанні математики у ВНЗ, застосовують власні методи для підготовки майбутніх фахівців різних спеціальностей. Викладання математики у ВНЗ поєднує в собі математику, логіку, педагогіку та психологію. Застосування логіки у викладанні математики пов’язано з дослідженням педагогічних проблем та з вивченням елементів логіки як робочого інструменту викладання математики у ВНЗ. Тому проблеми викладання математики у ВНЗ не можна вирішити без урахування психології студентів та їхнього рівня мислення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.subjectвикладання математикиuk_UA
dc.subjectфахівціuk_UA
dc.subjecthigher education institutionuk_UA
dc.subjectteaching mathematicsuk_UA
dc.subjectspecialistsuk_UA
dc.titleМета та завдання навчання математики студентів вищих навчальних закладівuk_UA
dc.title.alternativeAims and objectives of teaching mathematics to students of higher education institutionsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
146-147.pdf298 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.