Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12701
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYachmenyk, M.-
dc.contributor.authorKharchenko, I.-
dc.contributor.authorSemenog, O.-
dc.contributor.authorKyrylenko, N.-
dc.contributor.authorOstroha, M.-
dc.contributor.authorBohoslavskyi, S.-
dc.contributor.authorSemenikhina, O.-
dc.contributor.authorЯчменик, М.-
dc.contributor.authorХарченко, І.-
dc.contributor.authorСеменог, О.-
dc.contributor.authorКириленко, Н.-
dc.contributor.authorОстрога, М.-
dc.contributor.authorБогославський, С.-
dc.contributor.authorСеменіхіна, О.-
dc.date.accessioned2024-10-23T11:55:54Z-
dc.date.available2024-10-23T11:55:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationThe Formation of Infomedia Literacy of Students in a Media Tournament [Electronic resource] / М. Yachmenyk, I. Kharchenko, O. Semenog [and athers] // 2023 46th MIPRO ICT and Electronics Convention (MIPRO), (May 22 – May 26, 2023, Opatija, Croatia). – Opatija, 2023. – P. 660-665. – Режим доступу : https://ieeexplore.ieee.org/document/10159736. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12701-
dc.descriptionУ статті порушено проблему формування інфомедійної грамотності старшокласників у медіатурнірі. Описано поняття інфомедійної грамотності. Обґрунтовано, що сучасною формою позакласної роботи є медіатурнір, участь у якому може вплинути на рівень інфомідійної грамотності молоді. Описано досвід організації та проведення медіатурніру в рамках грантового проекту Ради міжнародних досліджень та обмінів (IREX), який включав ряд заходів (Бар-кемп «Онлайн-інструменти», Воркшоп «Інструменти медіаграмотності». при вивченні літературних творів», Практикум «Формування навичок оцінювання та інтерпретації медіаінформації», Тренінг «Мовний медіамайстер» та чотири контрольні). Ефективність медіатурніру доведена статистично. За результатами відбору команд на Медіатурнір виявлено відсутність в українських школах політики свідомого формування інформаційної грамотності учнів.uk_UA
dc.description.abstractThe article touches upon the problem of forming Infomedia literacy of high school students in a media tournament. The concept of info-media literacy is described. It is substantiated that the modern form of extracurricular work is a media tournament, participation in which can affect the level of info-media literacy of young people. The experience of organizing and conducting a media tournament within the framework of the grant project of the Council for International Research and Exchanges (IREX) is described, which included a number of events (Bar-camp "Online Tools", Workshop "Media literacy tools in the study of literary works", Workshop "Formation of skills of evaluation and interpretation of media information", Training "Language media master" and four checkpoints). The effectiveness of the media tournament has been proven statistically. According to the results of the selection of teams for the Media Tournament, it was revealed that Ukrainian schools do not have a policy of conscious formation of information literacy of students.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectmedia literacyuk_UA
dc.subjectmedia educationuk_UA
dc.subjectdigital skillsuk_UA
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UA
dc.subjectмедіаосвітаuk_UA
dc.subjectцифрові навичкиuk_UA
dc.titleThe Formation of Infomedia Literacy of Students in a Media Tournamentuk_UA
dc.title.alternativeФормування інформаційно-медійної грамотності учнів у медіатурніріuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE FORMATION OF INFOMEDIA LITERACY OF STUDENTS IN A MEDIA TOURNAMENT.pdf882,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.