Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13119
Назва: Дослідження ефективності роботи системи для внесення мінеральних добрив із змінною нормою
Інші назви: Research on the efficiency of a variable rate fertilizer application system
Автори: Гуков, Я. Ю.
Gukov, Ya. Yu.
Ключові слова: обприскування
повторне внесення
пестициди
spraying
reapplication
pesticides
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Інженерно-технологічний факультет ; наук. керівник Ф. М. Харченко
Короткий огляд (реферат): Це дослідження було зосереджено на оцінці точності обприскування за різних умов швидкості трактора за допомогою польових експериментів та аналізу даних. У цьому дослідженні використовується польовий обприскувач із крилами штанги, розділеними на праву та ліву секції, де швидкість потоку рідини до кожної секції контролюється пропорційними клапанами з часом повного відкриття та закриття 3 с, залежно від інформації про швидкість. Використовуючи замкнуту систему керування, що складається з витратоміра, пропорційного клапана та блоку керування, клапани контролюються внутрішніми блоками. Спостереження показують, що коли швидкість трактора зростає до певного рівня, система ефективно регулює норму внесення, близьку до цільового значення, і підтримує контроль над зміною швидкості руху під час усіх польових випробувань.
Опис: This study focused on evaluating the spraying accuracy under different tractor speed conditions through field experiments and data analysis. This study uses a field sprayer with boom wings divided into right and left sections, where the liquid flow rate to each section is controlled by proportional valves with a full opening and closing time of 3 s, depending on the speed information. Using a closed-loop control system consisting of a flow meter, a proportional valve and a control unit, the valves are controlled by internal units. Observations show that when the tractor speed increases to a certain level, the system effectively regulates the application rate close to the target value and maintains control over the change in driving speed during all field tests.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13119
Розташовується у зібраннях:Інженерно-технологічний

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
208_Гуков Я.Ю._робота.pdf
  Restricted Access
1,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.