Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖмайлов, Валерій Миколайович-
dc.contributor.authorДанько, Юрій Іванович-
dc.contributor.authorZhmailov, Valerіy-
dc.contributor.authorDanko, Yuriy-
dc.date.accessioned2012-08-22T15:20:46Z-
dc.date.available2012-08-22T15:20:46Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЖмайлов В. М. Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств: організаційно-економічні засади розвитку [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, Ю. І. Данько // Агробізнес: проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку : монографія / за ред. Я. В. Сухія, В. С. Ніценка. - Одеса : СВД М. П. Черкасов, 2011. - С. 43-54.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/132-
dc.description.abstractУ роботі наведені результати досліджень стосовно розвитку системи аграрного маркетингу в умовах сучасного розвитку агропромислового комплексу. Запропоновано класифікацію основних особливостей та слабких сторін розвитку аграрного маркетингу. Визначено функціональні напрями формування організаційно-економічних засад розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств.ru_RU
dc.publisherСВД М. П. Черкасовru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectорганізаційно-економічні засадиru_RU
dc.subjectаграрний маркетингru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.subjectorganizational and economic principlesru_RU
dc.subjectagricultural marketingru_RU
dc.titleМаркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств: організаційно-економічні засади розвиткуru_RU
dc.title.alternativeMarketing activities of agricultural enterprises: organizational and economic principlesru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жмайлов_Данько.pdf250,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.