Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/132
Title: Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств: організаційно-економічні засади розвитку
Other Titles: Marketing activities of agricultural enterprises: organizational and economic principles
Authors: Жмайлов, Валерій Миколайович
Данько, Юрій Іванович
Zhmailov, Valerіy
Danko, Yuriy
Keywords: маркетингова діяльність
організаційно-економічні засади
аграрний маркетинг
marketing activities
organizational and economic principles
agricultural marketing
Issue Date: 2011
Publisher: СВД М. П. Черкасов
Citation: Жмайлов В. М. Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств: організаційно-економічні засади розвитку [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, Ю. І. Данько // Агробізнес: проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку : монографія / за ред. Я. В. Сухія, В. С. Ніценка. - Одеса : СВД М. П. Черкасов, 2011. - С. 43-54.
Abstract: У роботі наведені результати досліджень стосовно розвитку системи аграрного маркетингу в умовах сучасного розвитку агропромислового комплексу. Запропоновано класифікацію основних особливостей та слабких сторін розвитку аграрного маркетингу. Визначено функціональні напрями формування організаційно-економічних засад розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/132
Appears in Collections:Монографії, розділи монографій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жмайлов_Данько.pdf250,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.