Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13482
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСіренко, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorSirenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2025-03-05T13:35:55Z-
dc.date.available2025-03-05T13:35:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСіренко Ю. В. Дослідження та обґрунтування ефективних прийомів використання польових агрегатів [Електронний ресурс] : дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю : 133 «Галузеве машинобудування» / Ю. В. Сіренко. – Суми : Сумський національний аграрний університет, 2021. – 199 c.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13482-
dc.descriptionThe thesis is devoted to the study of curvilinear motion of wheeled vehicles. A greater focus is placed on studying and investigating the curvilinear motion of a four-wheeled tractor. All conclusions and provisions apply equally to any four-wheeled vehicle with front steerable wheels. The theoretical studies of the curvilinear motion of a tractor require, first of all, obtaining the mathematical equations of the trajectory of motion when driving into the curve, during the so-called static turn with a constant heading angle and at the section of driving out of the curve. There are main reasons for the need for equations of motion. One of them is related to the introduction of automatic MTA control into the practice of performing field operations when growing plants. As it is known, such attempts are still limited to driving the vehicle along trajectories close to a straight line equidistant to one of the sides of the field section under cultivation. There are also attempts to cover the tractor’s U-turns during alternating working cycles. The full automation of MTA operation control without the driver’s participation requires obtaining accurate information on the position of the vehicle relative to the specified trajectory during the entire operating time. A given trajectory of motion is called a control trajectory, and there is a theoretical function of curvilinear motion, which should be obtained with sufficient accuracy for any conditions of motion of the tractor.uk_UA
dc.description.abstractДисертація присвячена дослідженню криволінійного руху колісних машин. Основні зусилля були зосереджені на вивченні і дослідженні криволінійного руху чотирьохколісного трактора. Всі висновки і положення у рівній мірі відносяться до будь-якої чотирьохколісної машини з передніми керованими колесами. Теоретичні дослідження криволінійного руху трактора потребують, перш за все, отримання математичних рівнянь траєкторії руху при вході в поворот, під час так званого статичного повороту з постійним курсовим кутом і на ділянці виходу з повороту. Існують основні причини, що обумовлюють необхідність рівнянь руху. Одна з яких пов’язана з впровадженням в практику виконання польових операцій при вирощуванні рослин автоматичного керування МТА. Як відомо, такі спроби поки що обмежуються веденням агрегату по траєкторіям, наближеним до прямої лінії, еквідистантній одній із сторін оброблюваної ділянки поля. Мають місце також і намагання охопити розвороти трактора під час чергування робочих циклів. Повна автоматизація керування роботою МТА без участі водія потребує забезпечити отримання точної інформації про положення агрегату відносно заданої траєкторії протягом всього часу роботи. Задана траєкторія руху називається траєкторією управління, і є теоретична функція криволінійного руху, яку необхідно отримати з достатньою точністю для будь-яких умов переміщення агрегату.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectкриволінійний рухuk_UA
dc.subjectчотирьохколісна машинаuk_UA
dc.subjectтраєкторія криволінійного рухуuk_UA
dc.subjectкурсовий кутuk_UA
dc.subjectкут повороту остова трактораuk_UA
dc.subjectвхід в лівий (правий) поворотuk_UA
dc.subjectвихід з лівого (правого) поворотуuk_UA
dc.subjectуніверсальні рівняння траєкторіїuk_UA
dc.subjectcurvilinear motionuk_UA
dc.subjectfour-wheeled vehicleuk_UA
dc.subjectcurvilinear motion trajectoryuk_UA
dc.subjectheading angleuk_UA
dc.subjecttractor frame rotation angleuk_UA
dc.subjectdriving into the left (right) turnuk_UA
dc.subjectdriving out of the left (right) turnuk_UA
dc.subjectuniversal trajectory equationsuk_UA
dc.titleДослідження та обґрунтування ефективних прийомів використання польових агрегатівuk_UA
dc.title.alternativeStudy and justification of effective methods of using field aggregatesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації та автореферати



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.