Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/134
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖмайлов, Валерій Миколайович-
dc.contributor.authorДанько, Юрій Іванович-
dc.contributor.authorZhmailov, Valeriy-
dc.contributor.authorDanko, Yuriy-
dc.date.accessioned2012-08-22T15:37:51Z-
dc.date.available2012-08-22T15:37:51Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЖмайлов В. М. Сутність організаційно-економічних засад розвитку маркетингу [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, Ю. І. Данько // Ринкова система України: стан та перспективи розвитку : монографія / за заг. ред. О. В. Макарюка, В. М. Жмайлова, Ю. І. Данька. - Х. : Міськдрук, 2011. - С. 158-173.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/134-
dc.description.abstractВ роботі наведено дослідження автора щодо розвитку маркетингу вітчизняних підприємств. Узагальнено сучасні підходи до трактування поняття маркетинг. Розроблено логіко-структурну систему організаційно-економінчих засад розвитку маркетингу. Простежено періодизацію та еволюцію розвитку маркетингу.ru_RU
dc.publisherМіськдрукru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectрозвитокru_RU
dc.subjectорганізаційно-економічні засадиru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectdevelopmentru_RU
dc.subjectorganizational and economic principlesru_RU
dc.titleСутність організаційно-економічних засад розвитку маркетингуru_RU
dc.title.alternativeThe essence of the organizational and economic principles of marketingru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
данько_жмайлов.pdf2,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.