Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/134
Title: Сутність організаційно-економічних засад розвитку маркетингу
Other Titles: The essence of the organizational and economic principles of marketing
Authors: Жмайлов, Валерій Миколайович
Данько, Юрій Іванович
Zhmailov, Valeriy
Danko, Yuriy
Keywords: маркетинг
розвиток
організаційно-економічні засади
marketing
development
organizational and economic principles
Issue Date: 2011
Publisher: Міськдрук
Citation: Жмайлов В. М. Сутність організаційно-економічних засад розвитку маркетингу [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, Ю. І. Данько // Ринкова система України: стан та перспективи розвитку : монографія / за заг. ред. О. В. Макарюка, В. М. Жмайлова, Ю. І. Данька. - Х. : Міськдрук, 2011. - С. 158-173.
Abstract: В роботі наведено дослідження автора щодо розвитку маркетингу вітчизняних підприємств. Узагальнено сучасні підходи до трактування поняття маркетинг. Розроблено логіко-структурну систему організаційно-економінчих засад розвитку маркетингу. Простежено періодизацію та еволюцію розвитку маркетингу.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/134
Appears in Collections:Монографії, розділи монографій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
данько_жмайлов.pdf2,28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.