Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13558
Назва: Strategies for Increasing Teacher Motivation and Effectiveness in Educational Institutions
Інші назви: Стратегії підвищення мотивації та ефективності вчителів у навчальних закладах
Автори: Wang, Hongjiao
Ван, Хунцзяо
Ключові слова: teacher management
motivation
incentive mechanisms
управління вчителями
мотивація
механізми стимулювання
Дата публікації: 2025
Видавництво: SNAU
Бібліографічний опис: Faculty of Economics and Management ; of science manager O. Bieliaieva
Короткий огляд (реферат): This paper explores strategies for enhancing teacher motivation and improving the effectiveness of educational management methods in primary and secondary schools. The research focuses on the categories of "teacher management", "motivation principles", "incentive mechanisms", and "performance evaluation". The main factors influencing teacher motivation and the efficacy of incentive systems are identified. The study evaluates current deficiencies in teacher management, particularly in salary management, performance evaluation, and professional development opportunities. Drawing from best practices in corporate management, the paper investigates how incentive mechanisms from companies like Changhe Aircraft Industry (Group) Co., Ltd. can be adapted to educational settings. By integrating performance-based salary systems, developing a teacher qualification management framework, and creating a value-oriented evaluation system, the paper proposes strategies to enhance teacher satisfaction and performance.
Опис: У цій роботі досліджуються стратегії підвищення мотивації вчителів та покращення ефективності методів управління освітою в початкових і середніх школах. Дослідження зосереджено на категоріях «управління вчителями», «принципи мотивації», «механізми стимулювання» та «оцінка ефективності». Визначено основні фактори, що впливають на мотивацію вчителів та ефективність систем стимулювання. У дослідженні оцінюються поточні недоліки в управлінні вчителями, зокрема в управлінні заробітною платою, оцінці ефективності та можливостях професійного розвитку. Спираючись на найкращі практики корпоративного управління, робота досліджує, як механізми стимулювання з таких компаній, як Changhe Aircraft Industry (Group) Co., Ltd., можуть бути адаптовані до освітніх установ. Шляхом інтеграції системи заробітної плати, заснованої на результатах, розробки рамок управління кваліфікацією вчителів та створення системи оцінювання, орієнтованої на цінності, робота пропонує стратегії для підвищення задоволеності та продуктивності вчителів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13558
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Wang Hongjiao.pdf
  Restricted Access
612,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.